Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Fikk omgansyken igår...og har vært våken siden 5 idag og ikke merket et eneste spark fra nurket....er så redd jeg nå...hun pleier å være så aktiv om morgenen !! Jaja...får krysse fingrene på at alt er bra .
Anette med nr 3 i magen Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 ønsker deg lykke til og alt er nok bra med jenta di skal du se , har selv opplevd at sønnen min plutselig ble helt stille men alt var så bra så han lå å sparket meg inn mot min rygg den dagen så det var mye av grunnen til at jeg ikke kjente noe , og når det nærmer seg slutten på svangerskapet blir de ofte mer rolig får de har så liten plass der inne , ta det med ro så ordner alt seg vettu
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Det går nok bra skal du se, hun sover nok bare frempå idag. Lykke til!
Emmilo Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Det går så fint så! Bebin er sikkert bare søvning etter all tumult i magen. Jeg hadde omgangssyke deluxe tre ganger fra 17/12 til nyttår. Gikk ned masse i vekt, spøy og hadde diaré. Endte opp på Volvat, fikk kvalmestillende sprøyte og stikkpiller. Heldigvis hjalp det slik at jeg slapp å bli lagt inn, noe de og JM ville. Moro med nyttår på sykehus liksom! Bebin klarer seg så fint inne i magen, men det er oss det går ut over. Ikke moro å ha omgangssyke og være høygravid. Fy f-n... trenger kraftene til annet.... God bedring og lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå