Gå til innhold

Til alle dere som tar bringebærbladkapsler...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som det har hjulpet på, hvor mange dager har dere tatt det før dere kjenner noe forandring på kynnere o.l? Kjøpte i går, og har begynt å ta disse nå...litt utålmodig kan du si,skulle jo helst ha kjent forskjell med en gang jeg kjøpte dem, hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok bringebærbladkapsler i mitt forrige svangerskap. Jeg la ikke merke til noe forskjell på noen ting, men jeg hadde aldri kynnere heller. Tok kapslene den siste mnd før fødsel, og hadde en kjapp og veldig fin fødsel. Jordmor sa det var kjapp og enkel til å være førstegangsfødende.

Første rien kom kl. 23, vi kom på sykehuset kl .00.30 var det 4 cm åpning og vi fikk fødestue. Kl 5 var datteren vår ute!

Jeg kan jo ike si noe sikkert, men jeg tror kapslene gjorde fødselen lettere. I min familie er det noemalt med lange fødsler, og jeg er den første som har brutt med det.

Skrevet

Jeg kjente heller ingenting når jeg tok dem med nr 2.

Men fikk en kjapp fødsel da :)

Med førstemann ble jeg satt i gang 12 dager over tiden, fødselen tok 12 timer.

Denne gangen kom andremann 2 dager over termin.

Jeg kom inn på sykehuset kl 23.30.

Da sa JM at dette var bare kynnere og kunne vare i mange dager... hehe... Kl 01.27 var mini ute :)

Med førstemann måtte jeg ta tabletter for at livmoren min skulle trekke seg tilbake.

Det trengte jeg ikke denne gangen :)

Så jeg skal ta det med 3mann også :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...