Gå til innhold

Noen andre her som har brukt feil bh str i flere år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har på en måte alltid brukt 75b, gjerne sånn type push-up fra h&m. Men de siste åra har jeg likssom syntes at de var så ubehagelige - satt ikke alltid pent. Prøvde andre str og, men det å handle bh syntes jeg alltid var et stress.

Var så på la senza i går og tenkte at jeg sku spør om de kunne måle - bare for å sjekke, da jeg har hørt at 1 av 3 kvinner bruker feil bh-str.

Og jodda. Min str vist seg å være 70d. haha.. Jammen ikke rart jeg aldri har funnet bh på h&m - har ikke så mye av 70d der.

Så Seff kjøpte jeg to nye bher i går på la senza - og nå har brystene mine fått en helt ny dimensjon;o)

så nå går jeg inn i helga med ny og bedre selvtillitt:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja da... Herlig herlig når man endelig får puppene på plass i rett size:)

Skrevet

Brukte feil størrelse frem til etter førstemann ble født. Jeg brukte 75c før den tid, etter fødselen, når puppene hadde blitt "normale" har jeg brukt 70d evt e, etter produsent. Litt større nå etter at andremann er født, men har aldri gått tibake til å kjøpe bh´er på H&M og lignende kjeder etter at jeg fikk vite den egentlige størrelsen min :)

Skrevet

Jada ;) har brukt 95 c/d nå under to graviditeter og ammeperioder, trodde jeg framdeles måtte ha noe sånt jeg, var i på netty i helgen og fikk vite at min størrelse var 75f.....litt forskjell kan man si ;)

Det er jo noe helt annet å gå med, så mye mer behagelig ;)

Skrevet

Jeg går helt sikkert med feil størrelse... ingen spesialbutikker her heller man kan få skikkelig hjelp.

Kan man måle skikkelig selv?

Skrevet

Jeg har siden jeg begynte på vgs brukt 80D. Trudde det var riktig selv om jeg hadde pupper overalt da jeg trente eller hoppet.

Var på ShangriLa i Sunne iSverige og sjekket. Skikkelig brøler, jeg må ha 85F.

Skal ha brystreduksjon, MEN skal ned omtrent 10-15kg til.

(ikke rart jeg følte at jeg hadde store pupper da jeg var russ, ettersom jeg da veide bare 54kg, var vel bare pupper og jobbesko)

Skrevet

http://www.85b.org/bra_calc.php

Her kan du måle skikkelig selv :D

BH-størrelser forandrer seg for øvrig veldig under svangerskap og ved vektned- og oppgang..

Før fødsel var jeg: 75D

Nå er jeg på slankern:

2. januar: 95C

En måned senere: 85F

Skrevet

jeg vet jeg bruker feil...noe sted i oslo en kan måle? koster det noe?

Skrevet

sjekk linken jeg har skrevet nedenfor :) du kan måle helt selv!

Skrevet

jeg skal forøvrig IKKE kjøpe meg nye bher på en liten stund :P hehe. ikke før jeg har gått ned det jeg skal ned.. :)

Skrevet

OI! Her var det bare damer med STORE pupper Hehe.

Mine er bare lange og tynne. Tror de er en 75 B, men det er mulgi en 70 C hadde vært bra også. Må jo alltif helt innerst på hempene og slikt. Får ta med en tur på en undertøysbutikk og sjekke. Hehe.

Skrevet

Jepp brukt feil strl helt til sommeren for snart 3 år siden.. Fikk meg et lite sjokk da.. og det var slutt på billigbh shopping... Men nå slipper jeg å prøve 30 bh'er for å finne 1 som sitter akesptabelt da.. nå kan jeg prøve to og begge passer perfekt :o)

Skrevet

Har alltid brukt 85C fra h&m og cubus.

Men min første tur i en undertøysforretning ga andre utslag. 75G er den rette størrelsen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...