Gjest Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Eller "magefølelsen" på godt norsk. Bruker dere den aktivt i hverdagen?
Mille** Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Nja, nei jeg er fæl til å stole mer på andre enn meg selv, og irriterer meg grønn etterpå når det viste seg at jeg hadde rett. ;o)
er det muuulig Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 ja det gjør jeg!! har maaange ganger før ikke gjort det...og har mange ganger gjort det....og siste året har jeg fulgt magefølelsen myyye...for den viser seg å stemme ganske bra....
alvis Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Jeg stoler på magefølelsen min! Det tok mangen år før jeg klarte å kun stole på den eller stole nok på meg selv for å stole på den.... Jeg bruker den nok så aktivt, ja. På jobben er det kjempeviktig for meg å stole på magefølelsen min.
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 ;-) Lær og stol på det du selv føler er rett, for det stemmer i de aller fleste tilfeller. Jo mer du bruker "mageføelelsen" jo sterkere blir intuisjonen også og kan på sikt bli et mektig verktøy både privat og i yrkeslivet.
Pixie Power Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Ja. Den har blitt veldig sterk, og jeg har blitt "tvunget" til å lytte til den, hehe Den kan bli litt overveldende til tider, og den gjør at det ikke er så lett å lyve til meg.
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Ååååjaaaaa! Hadde en gang en magefølelse som jeg overså - og fikk svi for den. Dritten var utro og jeg "kunne bare ikke tro det". Etter den episoden hører jeg alltid på magefølelsen - for den er alltid rett.
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 hehe....den kan være svært nyttig sånn ja ;-)
Aylinah Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 Ja,og den tar sjelden feil Og det kan som regel bli veldig gøy,og til tider ekkelt hehe Men,skal jobbe med å få den sterkere Tror det kunne vært intr å gå dypere inn idet ja
Gunni_2 Skrevet 1. februar 2008 #10 Skrevet 1. februar 2008 Åh, ja! Har oversett den en gang, slik som hun over her, og fikk svi. Nå er den så kraftig av og til at jeg blir dårlig hvis jeg ikke lytter til den....
lengter daler ned i skjul... Skrevet 1. februar 2008 #11 Skrevet 1. februar 2008 jeg har alltid en sterk magefølelse, men tørr aldri¨å stole på den. må alltid spørre andre, og så viser det seg jo alltid at jeg satt med riktig svar. veldig irriterende. har sikkert litt med selvtillitt å gøre.
sannamin* Skrevet 1. februar 2008 #12 Skrevet 1. februar 2008 Ja egentlig ganske ofte og det har jeg vært glad for flere ganger! Tror det er viktig å kjenne på den, mannen min er litt sånn og. F.eks når vi kjøpte huset. Det ble egentlig solgt rett foran nesa på oss i budrunde, så sier mannen min på kvelden: skal ikke forundre meg at megleren ringer over helga",Jeg lurte jo selvfølgelig hvorfor han sa det, men han visste ikke helt selv. Jo da, megleren ringte mandagen 2,5 dager etter og sa vi kunne kjøpe huset! De hadde trekt seg! Han drømmer også om løsninger på ting i huset som må repareres og det stemmer. Da har han plagdes dagen før f.eks. Helt rart! Jo jeg bruker ofte magefølelsen!)
grå :) Skrevet 1. februar 2008 #13 Skrevet 1. februar 2008 har alltid stolt mye på magefølelsen og de gangene jeg har brukt 'fornuften' i stedet så har jeg måttet jobbe en del for å rette det opp igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå