apr 07,apr 08 ,Okt 10,prøver Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 først ble jeg gravid og mistet i 8 uke i 06. ble gravid igjen kun 10 dager etter(helt utrolig! men jeg kjenner eggløsningen) fikk mitt første barn 1 april 07 og har nå termin 1 mai 08 med nr 2. da har jeg altså gått gravid i 20 mnd av de siste 24 mnd! da må det vel være bra vel?? tror det blir med to barn her igården. men endelig er jeg altså her inne. godt det!!! ikke alt for lenge igjen nå lykke til og masse fødestøv til dere som er nærmere fødsel og leie nå
Kakebakesøte Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Hei hei Velkommen hit! Opplevde samme løpet som dere, vi mistet første gang, desember 05. Så klaffet det igjen, og fødte ei herlig jente 14. februar 06. Og nå venter vi nr 2 med ultermin (samme som med jenta vår faktisk) 7. februar. Bare 6 dager igjen det! Veldig spennende dager, men har en følelse av å gå over denne magiske datoen igjen. Håper ikke fat prinsen kommer samme dag som jenta vår bare. Bagateller i grunn. Lykke til til deg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå