Gå til innhold

Hipp Hipp Hurra :o)


Bente,har 3 skjønne jenter!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er Ronja Kristine 2 år :o)

 

Skal feire med masse pakker i ettermiddag... hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra:)

 

Vi feira to årsdag på sykehuset på onsdag.. Ikke like stas men... Får ta det igjen..

Skrevet

Gratulerer med 2 årsdagen til jenta di:)

Skrevet

Gratulerer så mye med 2 åringen! Det er en herlig alder, vi ler mye av og med vår 2 åring. :o)

 

Kos dere i dag! :o)

Skrevet

HURRA...grattis....wow...2 år hehe....

 

HAPPY BIRSDAII tu juuuuuu

Skrevet

De er herlige i den alderen ja...

 

Spesielt når de ligger flate på gulvet og ikke vil... hehe

 

Men hun er ei skjønn jente.

Min aller minste siste gull...

Skrevet

Hipp hipp HURRA - for Ronja Kristine :o)

 

håper dere får en super dag !

 

Klem

Skrevet

Nydelig navn! Gratulerer masse med dagen :) *klem!*

Skrevet

Tusen takk :o)

 

Liker navnet godt selv og... hehe

Vanskelig det derre med navn egentlig, men synes vi har klart det greit jeg. Men slet litt med mini, ettersom vi har dobbel-navn på alle jentene...

 

*klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...