Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 I dag er Ronja Kristine 2 år ) Skal feire med masse pakker i ettermiddag... hehe
*ale* Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Hurra:) Vi feira to årsdag på sykehuset på onsdag.. Ikke like stas men... Får ta det igjen..
Mille** Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Gratulerer så mye med 2 åringen! Det er en herlig alder, vi ler mye av og med vår 2 åring. ) Kos dere i dag! )
Under den hvite bro Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 HURRA...grattis....wow...2 år hehe.... HAPPY BIRSDAII tu juuuuuu
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2008 De er herlige i den alderen ja... Spesielt når de ligger flate på gulvet og ikke vil... hehe Men hun er ei skjønn jente. Min aller minste siste gull...
Torpekjærringa Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Hipp hipp HURRA - for Ronja Kristine ) håper dere får en super dag ! Klem
selfangerkjerringa Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 Nydelig navn! Gratulerer masse med dagen *klem!*
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. februar 2008 Tusen takk ) Liker navnet godt selv og... hehe Vanskelig det derre med navn egentlig, men synes vi har klart det greit jeg. Men slet litt med mini, ettersom vi har dobbel-navn på alle jentene... *klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå