Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 er ny her da... testa nettopp positivt idag to ganger så det må jo kunne stemme;) venta 4 uker over IKM før det slo ut. så gjett om jeg ble overraska!! hadde slått tabken helt fra meg egentlig... nå må det bare gå opp for meg;) eneste symptomene jeg hadde var kviser men ellers ingenting egentlig utenom å være veldig sulten. hadde eggløsning rett før jul, altså 23.des i følge babyverden. når burde jeg ringe lege osv?
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2008 tusen takk;) har ikke gått opp for meg enda hehe.. men jeg blei så glad når jeg så de to strekene med en gang! åsså etter så kosrt tid. vi ble prøvere i desember.. hvor langt er du på vei da?
babysjuk82 Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Hehe.har ik gått for meg enda elr.får ik tro at eg er så heldi og få nr 4:-) hvis d går bra da. Husje når eg tok testen,va sjelven hele dagen.vet kordan du har d idag ja,er d ik en herli følels:-)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2008 ja kjempeherlig;) alle andre tanker går til sides.
babysjuk82 Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Hehe ja.tenke enda bare på dn i magen eg. Gle meg så t og få mage:-)
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Gratulerer så mye og velkommen inn på 1 trimester Ser du lurer litt på når du burde ringe lege osv. Jeg dro innom legen med en urinprøve ett par dager etter at jeg hadde testet 3 positive tester hjemme.. Måtte bare ha ett positivt svar fra legen også.. Da satte de opp første kontroll for meg når jeg var 8 uker på vei. Ble veid,sjekket urinen, tok blodprøver, blodtrykk og fylte ut helsekortet for gravide.. også snakket vi mye om hva jeg burde gjøre fremover og ikke gjøre.. Men tror det er veldig forskjellig fra sted til sted hvor tidlig de tar første kontroll.. Er jo bare å ringe egentlig og si du har testet positivt;)
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Gratulerer så mye! Tok du test før 4uker etter ikm? Knakjse du hadde sein EL? Hvis du akkurat har slutta på prevansjon tenkte jeg. Jeg fikk time hos legen min da jeg var bare 5uker for å søke fødeplass. Da sjekka hun meg litt også, vekt, BT og blodprøver. Skal tilbake i uke 11. Lykke til! Når er termin da?
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. februar 2008 happiness: jeg tror jeg er ca 8 uker på vei i mors uker da. slutta på prevansjon og fikk mensen rett etter, tror bare hcg nivået har vært lavt. har ikke testa meg på 2 uker så derfor gjorde jeg det idag. så kunne jo sikkert sett det før;) ga bare litt opp når jeg ikke kunne se det etter to uker. får bestille time hos legen å skjekke litt;)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. februar 2008 september_barn: tusen takk;o) flott å være her hehe! ja må nok ta turen til legen å få svar på ting og tang snart. skal nok ringe på mandag eller noe:) har ikke så god peiling siden dette er min første hehe.. da får vi nok september barn begge to;) hvor langt er du på vei?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå