Gjest Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Hei, så du skrev i den andre tråden at det var svært vanskelig å spå graviditet og antall barn. Må si meg enig der. Har jo selv holdt på litt tidligere og syntes det var et svært vanskelig tema, spesielt å spå de som ØNSKET å bli gravide. Jeg har truffet skummelt bra når det gjelder å spå "horoskop" med vanlige kort hvis IKKE det spørsmålet var stilt, det dukket opp av seg selv. Kjærlighet og økonomi har vært annen sak. Kjenner lysta kommer snikende...men spørs om jeg holder meg til å lese vanlige kort...det har vært mer min spesialitet :-)
Under den hvite bro Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 men vanlige kort er jo og kort da...kan du ikke spå meg en gang...kan jeg legge et legg på deg`???? hihi
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Skulle gjerne gjort det, men må få tak i kortstokk.. ( flytta inn her i august og har ikke tatt med alt ennå...treige) Jeg har ingen erfaring med fjernspåing. Pleid å la den som skulle bli spådd dele kort stokken. Rens"spåfaglig" spørsmål, hvordan klarer du å "tune" deg inn på objektet du skal spå? Vet du bruker fødselsdato.
Under den hvite bro Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 de jeg spår per telefon og msn spør jeg ofte etter at de har sagt hva de heter og fdato om de ser slik ut som jeg føler...beskriver da personen og får tilbake om jeg har rett....9 av 10 ganger stemmer det sånn nogenlunde og fortsetter jeg spå men dette MÅ man ikke gjøre...jeg føler det er lettere...noen ganger når jeg ikke føler noe spør jeg om de kan si noe privat om seg selv...som feks jeg spiller gitar...eller strikker... slik kan jeg lettere få et bilde... nå har jeg jo en lang vei å gå for jeg er bare i 30 årene og tror at når jeg runder 40 skal slike ting ikke trenges....føler at jeg får mer og mer inn etterhvert har og bestemt meg for å kjøpe meg ei kule for å se om jeg ser mer hehe nåja når du får deg en stokk får vi ta en prat sammen hihi
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 KUnne vært spennende å prøve da ja.hehe.. Jeg tunet meg inn ved å se dypt i øynene, helst holde i hånda. Da hendte det jeg fikk "glimt" av ting. Steder, personer og hendelser. Kortene er kun et tilleggs redskap. Nå har ikke jeg turt dette siden jeg var 20år..så det er snart 9år sia...hehe
Under den hvite bro Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Ja jeg tror nok at man får mer inn ved at man ser på personen...grunnen til at jeg ikke har gjort så masse face too face er at jeg ikke vil ha det gående med besøk her hjemme hele tiden...folk finner jo fort ut hvor du bor og ringer etc... Har noen jeg spår her vi bor men det er ikke sååå mange... ettersom barna er så små ennå tar jeg ting litt med ro.... wow 9 år siden....ja da tror jeg du vil merke forskjell...hehe og som sagt kortene er for meg og bare tillegg...
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Ja, grøss.."så" glimt jeg helst skulle vært foruten, så det er en god grunn til det. Jeg har lagt et lokk på det, men nå har disse evnene sin egen vilje. Jeg vil heller ikke ha "folk rekende" på døra mi for at jeg skal se inn i framtida deres..hehe...så derfor blir det aldri noe jeg kommer til å ta hverken penger for eller gjøre i "stor stil"...men slipper uansett ikke unna disse "glimta" .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå