Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 hei. er nå i uke 28 og har hatt problemer med å gå på do. men tok klyster i går å fått ut noe, men når jeg promper( og litt utenom) så får jeg så sinnsykt vondt i magen under navelen og nedover at jeg bliir svimmel kvalm og klarer ikke stå, må bare kroke meg sammen.. og slipper det ikke med en gang og varer en stund ender de ofte i tårer også. er det fler som har det slik? noe å beskymre seg over??
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Kan dessverre ikke hjelpe deg, ikke hatt noe lignende. Men jeg hadde ringt legen for å høre, komme inn til en time. Bedre få svar fort enn å gå å lure.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Det høres ut at du er kanskje oppstipert. Drikk mye vann, spis lite men ofte, Unngå å spise erter..åltså alt som kan blåseopp mage. Kjøp deg linfrø og det kan du blande i yogurt eller frokostblanding (les bruksavisning/bruk med måte.. ). Du kan også høre med din jordmor.eller fastlege. Håper at det ordner seg for deg, det er jo ubehagelige greier...
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 takk for tips:) jeg får prøve alt mulig, for nå har det blitt nesten 6 dager uten søvn. og begynner bli temmelig sliten av smertene..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå