Gå til innhold

Tenk, hun har sovet i SIN seng inatt!! :oD Men:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg måtte jobbe litt for det og :). (kanskje uinteressant for de fleste, men vet det er noen som følger mg her inne,)

Ok, jenter slik gikk det:

Jeg sovna vel 22.15 og var innstilt på at dette kunne bli hardt. HUn hadde jo sovna med masse luft i magen.. I tillegg kan man telle på en hånd, de gangene hun før har sovet i sin seng.

HUn våknet noen ganger i løpet av natta, gråt ikke, men sa bare mamma, hvorpå jeg svarte at "mamma er her, sov nå, du er flink". De aller fleste gangene var det nok å gå rolig ut igjen. Jeg sto utenfor rommet maks et minutt, og satt kun en gang på stolen utenfor rommet hennes i 8 min. Var godt å kunne krype under dyna såpass fort! :oD

Slik var våken-mønsteret hennes inatt:

23.16

23.25

00.50

01.35

01.52

03.28

03.42

03.48

03.58

05.45 - man regner vel natten frem til 06, og siden hun lå så urolig (hun gjør det alltid når morgen nærmer seg; ligger og slår rundt seg med armer og bein og ynker og griner i søvne)- flere som har det slik forresten, og vet hva det kommer av?

Jeg tenkte hun sikkert roet seg i senga mi og at vi kunne sove litt til, men hun våknet jo selvsagt. Men vi lå bare og koste :) Sto opp etter en time da, så det var ikke så verst :)

Jeg er meget godt fornøyd med natta, selv om det jo ble lite søvn på meg egentlig- jeg har relativt lang innsovningstid når det er slik, så ble mye avbrutt søvn. Men det gjør ingenting!! Prinsessa mi sov jo i sin seng hele natten!!! (s9st hun gjorde det var april i fjor og da hadde hun masse feber :/) Jeg er så stolt av henne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går rette veien ser jeg. Om noen dager så vil hun ha færre uroperioder, det er jeg sikker på. Regner med at du er litt sliten etter natta, men trøst deg med at det du sår nå høster du av om kort tid.

Skrevet

Takk, det høres bra ut ;) Håper du har rett der!! :o)

Skrevet

Så flott!

Jeg tror dette kommer til å ordne seg. Hun har selvfølgelig alt for mange oppvåkninger ennå, men iom at du klarte å gjennomføre at hun lå i egen seng, så tror jeg du vil etterhvert se at disse oppvåkningene blir færre og færre.

Hos oss gikk det strålende. Den minste hadde to oppvåkninger i natt, men smukk og litt stryking på ryggen var det som skulle til. Hun sovnet i løpet av ett par minutter igjen og våknet på slaget 0600, to sekunder før vekkerklokken ringte :-)

Den eldste sov hele natten igjennom i sin egen seng hun også, vi måtte tilogmed dra henne ut av sengen i dag tidlig..hehe

For meg har det helt klart vært positivt med en litt strengere mamma og litt tidligere leggetid. Jeg tror 1830 er riktig tid for oss å starte leggerutinen.

Skrevet

Ja jeg håper inderlig de blir færre ;) Føler det var et stort skritt i riktig retning :)

Kjempebra hos deg også da!! Med begge to!! Ja det hjelper tydeligvis på å være tydelig, det ser jeg jo her og :) Så bra!!

Skrevet

DU ER SÅ FLINK!!!!!!

Klapp deg selv på skulderen nå da:P Dette går jo helt rette veien!!! Stå på! :)

Skrevet

Hei du!

Var inne her da jeg kom hjem sent i går kveld, men så ikke noe tråd om dette da. Måtte inn å sjekke nå da! ;O)

Men hallo!!! GRATULERER! En hel natt i egen seng allerede! Men puh, - hørtes ut som en slitsom natt for deg da. Jeg blir helt tussete når søvnen blir avbrutt så ofte. Så FLINK du var som ikke resignerte! Og så flink jenta di var også, som roet seg så raskt! Kjempeflott altså!

*Masse skryt og klapp på skulderen til deg!*

Klem fra

Skrevet

Tusen takk begge to :o)

hehe, ja kjenner jeg har sovet litt lite, men det var verdt det! Forhåpentligvis kommer det seg bare nå ;)

Jeg var fast bestemt på å gjennomføre; innstilling har jammen ALT å si! :o)

klemmertilbake :)

Skrevet

Ja, det har du helt sikkert rett i! Bare man innstiller seg på noe, så går det mye greiere! Tenker du er glad!!! :o) Nå får vi tusle og lage oss litt frokostgrøt vi! Ha en fin dag! :o)

Skrevet

Takk, det samme ønskes deg :) Vi snakkes :)

Skrevet

Syns denne fortjener en dytt ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...