Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Og hva koster den i mnd? Og hva inneholder den? Og er postbankens sin ordning bra?? Den ang å sette inn hele barnetryggden for så å få gratis forsikring?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 jeg ville valgt storebrand den er veldig god..utvidet fra 3mnd til 16 år inneholder medisinsk invaliditet v/ulykke utvalgte sykdommer behandlingsutgifter ved ulykke død ved ulykke sykehusopphold pr dag uførekapital uførepensjon pr år barnet kan også være forsikret så lenge det bor hjemme eller studerer til det er 26 år men det må du sikkert snakke med de om.. koster nå i dag 1562 kr pr år dette var iallefall den beste for 2 år siden da vi tegnet forsikring postbanken vet jeg ikke no om..
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Det var en tråd om dette temaet i går eller forrige dagen. Les den før du bestemmer deg for forsikring eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Postbanken er ikke bra. Maxsummen man får utbetalt her, er kr 600 000, og med tanke på hva man vil ha behov for om noe skulle skje, er je det egentlig bare "småpenger". Gå inn på dinside.no eller forbruker.no, så står det endel om dette, samt tester.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Vi har barneforsikring i Sparebank 1 SR-Bank på våre. Kan opprettes fra ungen er 1 mnd. betaler ca 100 kr pr mnd. pr. barn, og inneholder det meste. Siste skudd på stammen blir også forsikret der når h*n titter ut.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Det var jeg som la ut den tråden ang om alle forsikret barn sine!! Derfor lurer jeg på hva dere vil anbefale!!
knøtte, nr 2 Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Det er et forsikringsselskap som har en forsikring som gjelder fra mor er 28 uker på vei frem til barnet er 6 mnd. Dekker evt skader som babyen skulle få under fødselen. Aner ikke hva forsikringssummene er, eller hvor mye den koster, men link til siden har vi her: http://www.codanforsikring.no/codan/Page3836.html
Phantom´ Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Vi har storebrand på de to eldste. Det var den vi fikk anbefalt av min tante som var i bransjen (enda hun jobbet i et annet forsikringsselskap) Blir nok storebrand på nr 3 også.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 Så litt på Storebrand sin barneforsikring.. Så bra ut! Men hvis du har satt deg litt inn i dette fra før, kan du (phantom 32 uker:-) ikke fortelle oss hva som er bra med den i forhold til andre?
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #10 Skrevet 1. februar 2008 Vi valgte Skandiabankens "beste". Det eneste du kan gjøre er å sammenlikne ulike forsikringer, og hva du ser på som viktig... Sammenlikningene kan du finne her: http://www1.vg.no/pub/vgart.php?artid=133817 Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå