Gå til innhold

se hit!!!!

Rampegutt08+Bøllefrø12

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er gravid;o) tok nettopp test, lyste klart som juling! så tohk en til, er faen meg gravid! herregud!!! det går ikke opp for meg hehe.. våkna samboer og han tok det med glns, hadde trodd han skulle få panikk men tydligvis ikke hehe.. ;) så jenter, for det om testen ikke slår ut med en gang, prøv igjen lenge etter at mensen ikke har kommet. jeg måtte vente 4 uker etter forventa mens før jeg testa positivt! masse babystøv til alle sammen;) klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tusen hjertlig;) hadde ikke forventa det skulle skje så fort! da stumper jeg røyken idag hehe..har heldigvis trappa ned etter at vi ble prøvere..forlater ikke denn siden helt enda tror jeg.. folk er så hyggelige her;o)

Skrevet

gratulerer gratulerer.

Lykke til og håper alt går bra helt frem =)

Skrevet

Nei, så kjekt:)

Leeeeeenge å vente på pos. test:) Men gratulere så masse:)

Lykke t videre:)

Gjest ønskebrønnen
Skrevet

mchh: GRATULERER!!:D

håper du har tid til å svare på dette..:)

du skrev at det tok 4uker over ikm før du testet pos. testet du da jevnlig? jeg er nå ca 3uker over ikm og tester bare neg...men ingen tr..:P håpet stiger veldig når jeg ser det er flere som tester seint..:)

Skrevet

Gratulerer såååå mye!!!:) Kos deg masse med den voksende magen og lykke til med svangerskapet:)

Skrevet

ønskebrønnen: jeg testa vel for ca 2 uker siden sist, kanskje litt mindre. men da var den helt negativ. så ble kjempeoverraska når den faktisk var positiv! hadde ikke forventa det. men jeg testa ganske jevnlig i gegynnelsen da var alle negative.. så ga vel egentlig opp. men har hørt om andre som er over 8 uker på vei før de finner ut av det=)

Skrevet

Gratulerer så myyyyyyyyyyyyyye! :D

Skrevet

nope, hehe. klarte det på 1pp;)

Skrevet

takk;)

Skrevet

Gratulerer!!!!

"send litt babystøv til meg og!"

:D :D :D

Du eeeeeeeeeeeeeer så heldi!!! :D

Skrevet

masse, masse babystøv til deg;o) håper bare alt er ok!

Skrevet

tusen takk;) masse babystøv til deg! nå har du bare med å komme etter;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...