Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 hei. er nå i uke 28 og har hatt problemer med å gå på do. men tok klyster i går å fått ut noe, men når jeg promper( og litt utenom) så får jeg så sinnsykt vondt i magen under navelen og nedover at jeg bliir svimmel kvalm og klarer ikke stå, må bare kroke meg sammen.. og slipper det ikke med en gang og varer en stund ender de ofte i tårer også. er det fler som har det slik? noe å beskymre seg over??
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har det også sånn, får kynnere før lufta kommer ut, gjør vondt. Prøver å ikke spise det jeg får luft av, Magen min er også skikkelig treg, må sitte på do lenge å presse før det kommer noe. Jeg aner ikke hvorfor det gjør så vondt, men håper det ikke er noe galt.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 jeg har lest at gravide ofte har treg mage.. har det selv.. fordelen for fosteret er at det lettere tar opp næring da.. mer vet jeg ikke dessverre..
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Kan være hemorroider inni tarmen som blir presset sammen av lufta??
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 eller hemorrider i endetarmen.. det er vondt.. men går an å knipe litt slik at de går inn igjen.. husk å spise mat man ikke får så mye gass av også, eller som gir hard mage..hemorridene blir vondere ved pressing på dobesøk. Fiber og svisker setter igang magen..og husk å drikke mye vann.
Bullock Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har aldri vært plaget med treg mage, men nå er det plutselig nesten full stopp. Jeg drikker så mye vann jeg klarer og sørger for å få i meg fiber, som anonym over sa. Det hjelper godt, og holder magen i gang hele tiden. Kjennes nesten ut som den lille er mer glad for det også. Maasse liv så vidt jeg kan kjenne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå