2 små orkaner Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 som blir hele 2 år idag:-)))) Så stor han har blitt og om 2 måneder blir han enda større når han blir storebror. Takk gutten min, for de store gleder du har gitt meg. Elsker deg:-)
Tante Bassa Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Gratulerer med dagen til Hans Emil :-)
annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Gratulerer me dagen til gutten din )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå