Gå til innhold

DRITT måkebil midt på natta, argh!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å legge meg litt tidligere enn vanlig igår, slet litt med å sovne inn, og da kom selvsagt den møkka bilen rundt 24/01 tiden og holdt på rett utenfor leiligheten vår, vi bor i en 6-mannsbolig i et meget rolig og fredelig strøk...Måtte høre på den grusomme skrape lyden mot asfalt, fatter ikke at de gidder å måke snø når det er så lite ute!! Og hvorfor så sent da?!

ÅÅÅÅ, nå er jeg skikkelig morgengretten. ble i tillegg vekt kl 6.15.... =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. Må småhumre litt.. Det er aldri godt å være trøtt, sovne seinere enn vanlig eller bli vekt tidligere, men likevel a gitt..

Det er dessverre ikke sånn at brøytefolka kan få ferdig samtlige veier de har ansvaret for i løpet av fem minutter, og hadde du vært av dem som skulle ut av huset før seks, så hadde det vel sikkert vært galt om veiene IKKE hadde vært måkt?

Jeg tror jeg kommer til å slite hardt med å få ut bilen her i dag hvis de ikke koemmer snart, for her ligger det bortimot 30cm med klissvåt, blytung snø.. Mulig de burde vært her istedenfor hos deg, men akk, så luksusproblem a gitt!

:o)

Skrevet

hehe, hadde det i det minste vært snø så hadde vi snakket om noe annet.. kikket ut istad på gresset her, veldig lite snø, helt unødvendig å måke, skulle sendt han til deg isteden=)

Skrevet

*ler*

Løp etter'n. Jeg trenger han her NÅ!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...