Gå til innhold

Denne berømte slimproppen...gått=fødsel rett rundt hjørnet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom nå i mårrest (tror jeg) ... først en klump på papiret som var gulaktig, gelelignende, så ved 2 do-besøk kom det en hinne lignende stor klump i toalette.

Er dette deler av den eller hele? Skal den i utgangspunktet være stor?

Skal nevnes at det er 8 dager til termin, og i går var jeg på sykehuset for min andre modningsakupunktur time.

Ble sjekket for modning også, og var moden og hadde litt over 1 cm åpning. Ble forsøkt strippet, men jordmor følte hun ikke fikk sikkelig tak, så skal tilbake på mandag.

Men er fødsel rett rundt hjørnet når slimproppen har kommet??

Hvordan var det for dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg kom først slimproppen, så gikk det ca 1 time så gikk vannet og da var vi igang...

Men mange venter 14 dager fra den får uten at noe skjer også da. Store forskjeller ute å går her...

Skrevet

Håper det samme skjer til meg:) At om en timestid går vannet!!:) Kanskje jeg burde beskytte sofan:) Hehhehe...

Gråter mine modige tårer om jeg skal gå 14 dager til...

Skrevet

Hm...

Slimproppen sier ingenting om hvor nære fødselen er. Slimproppen kan faktisk dannes på nytt igjen.

Men du kan alltids håpe....

For meg tok det flere dager etter at slimproppen var gått i alle fall.

Skrevet

Som en liten lutfisk klump:) hahaha!! Hi har beskrevet det øverst!

Skrevet

HI her, på 3 dobesøk i dag .. så kom enda mere slimpropp!! No sitter jeg å drømmer om at ting skal skje her:) *Håpe-Håpe*

Skrevet

For meg tok det 5 uker fra slimproppen gikk til babyen kom sist:(

Skrevet

min slimpropp gikk på formiddagen,og på natta var fødselen i gang.. lykke til!!

Skrevet

På meg gikk slimproppen og 3 dager senere var hun ute..

Skrevet

Jeg har termin om 8 dager i følge ul, så håper no for gud-skyld jeg ikke må gå på overtid!!!

Vil ha ut babyen min!!!!

Skrevet

her gikk slimproppen i begynnelsen av januar, så har nok dannet seg ny hos meg... og det er like greit... har enda fem uker til termin;)

Skrevet

Hm så rart, dette er mitt fjerde barn jeg venter. Men jeg har aldri sett eller opplevd noe til at slimproppen har gått... har vel gått glipp av noe der.... Fødselene mine har startet med murring i ryggen og ferdig på et par timer.

Skrevet

Dette er mitt 5 toalett besøk i dag... og det kommer fortsatt en del gul tykk slim på papiret!

Går her å kjenner etter andre tegn, men desverre så er det ikke noe uvanlig...

Åååååå, er så ufattelig lei!!

Skrevet

Samme her... min 3 fødsel, og har aldri sett noe slimpropp. Har begynt med murring i ryggen... alltid rundt termin dato... så jeg ville smurt meg med tålmodighet... Alle opplever det forskellig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...