Heidi med to gutter + spire Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Hadde EL for over en uke siden, og har IKM først kommende onsdag, men har vondt i eggstokkene enda! Nesten som om jeg har hatt konstant eggløsning siden den kom! Aldri hatt det sånn før! Noen som hvet hva det kan være???? eller har/ har hatt sånn selv????
*Lykkeliten* Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Da sitter vi i samme båten.. Hadde også el for over 1 uke siden.. Igår og idag har jeg kjent at det stikker i nedre del av magen.. Særlig hvis jeg reiser meg fort opp av sofaen/ senga.. Vet ikke hva det kan være..
*tornerose* Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Har det samme jeg også... skulle tro det var EL-smerter, men jeg hadde jo EL for 1 uke siden.... merkelig.... :-/
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Hei:) Jeg og har det samme. Det kan være et graviditetstegn, men jeg har også hatt det uten å være gravid. Dette står på pernille.info: Noen får smerter etter at eggløsningen er overstått. Dette kan komme av to årsaker: * den sprukne eggposen lekker ut blod og væske ut i bukhulen, og det virker irriterende på bukhinnen * egglederne trekker seg rytmisk sammen for å hjelpe egget på vei inn mot livmoren Men får håpe at det er et graviditetstegn for oss da;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå