Clemencia Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Nå lurer jeg egentlig litt på om jeg kanskje er gravid, likevel..? Jeg har venta på mens siden begynnelsen av januar, men tok en test den 9., og den var negativ. Har jo veldig uregelmessig syklus, så d var egentlig ikke noe sjokk. Men syklusen har aldri gått over 30 dager, og nå er han oppi 55 dager (!!!!). D er jo helt vanvittig. Har til vanlig sterke menstruasjonsblødninger, men denne syklusen har jeg spottet to ganger, den 31. des og den 29. jan, men dette var bare så vidt (kan komme av andre ting). Forandringene mine er: mye kløe på overkropp, kviser, til tider halsbrann, veldig mye "strekke-smerter" i partiet under og ved siden av navlen, kjennes ut som noen strekker og stikker i vevet, litt som menstruasjonssmerter, og jeg føler at tennene er litt "ømme". Ellers har jeg absolutt ingenting. Vet heller ikke om alt jeg har ramset opp har noe med graviditet å gjøre :-) Jeg tar nok testen imorgen, iløpet av dagen. Aner rett og slett ikke om jeg er gravid! Wish me luck
*Lykkeliten* Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Kan nok ikke svare på om du er gravid.. Men det hadde jo vært hyggelig det! =) Ville bare si at det anbefales å ta testen med morgen urin, for det inneholder mest hcg.. Hvis du tar testen på dagen, må du passe på å ikke drikke 2-3 timer før. =) Lykke til!
kribleren Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Vet heller ikke om du er gravid, men ville absolutt tatt en test snarest! Eller gått til legen. Er ømme tenner et graviditetstegn???? Jeg har det stadig vekk for tiden!!!!!!! Pleier aldri å ha det ellers!!! Håpe, håpe håpe! Kan jo hende jeg bare må til tannlegen selvfølgelig!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 hei! fant nettopp ut for et kvarter siden at jeg er gravid;o) jeg måtte vente 4 uker over IKM før testen var positiv! så ikke gi opp. jeg har ikke trodd at jeg var gravid en gang siden jeg testa negativt for ca 2 uker siden. jeg har fått en del kviser så kan være du har symptomer;) good luck:)
☆twinkle twinkle Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 spennende...hold oss oppdatet da:) Hvor langt er du på vei nå da mchh?
Clemencia Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2008 Å, da er jo ikke håpet helt ute for min del heller da kanskje! :-) Men sitter egentlig bare med følelsen av at d er noe som ikke stemmer, men tør absolutt ikke håpe på noen graviditet. Gratulerer så mye! :-D Håper jeg kommer rett bak nå! Må springe på apoteket og kjøpe test :-)
Clemencia Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. februar 2008 Hm. Måtte bare google litt dette med ømme tenner som symptom jeg! :-) Las at d er normalt å føle spenn/vondt i tennene og blødende tannkjøtt tidlig i graviditet. Noen sier d føles som om tennene er "stive", andre sier d føles som de har drukket veldig varm te. Så håpet er der kanskje da? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå