Gjest Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Noen som kan tyde det som står under rier? F.eks. 4/G/64/G/60 ??
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Skjønte ikke helt de tallene,men på meg sto det f.eks: 3/M og 2/G som betyr 3 minutter mellom rier, og riene er middels gode, og 2 minutter mellom og riene er gode
Ladybug~N&E Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 er ikke helt sikker på om min/styrke på ria på mitt skjema står det 1/d/30. regner ikke med at jeg hadde rier hvert min(dårlige sådan) i 30sek. helt i begynnelsen av fødselen. hadde 4/g/60 på slutten. tror tallet først er styrken på ria. bokstaven forteller om rien er dårlig/middels eller god og det siste tallet står for rielengden. om ikke tallet først er styrken på rien så er det kanskje antall rier man har hatt over et visst tidspunkt. bare antagelser fra min side altså... noen andre som vet noe mer??
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Hmmm, det er bare gelt på slutten det blir dobbelsifret i min journal, mulig de gikk over til å telle sek da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå