Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Vært slik helt siden jeg ble gravid.. går fryktelig med papir her i huset..! kan det være allergi eller dårlig immunforsvar? jeg ble gravid igjen da barnet vårt var 7mnd..er 17uker på vei nå.. kjenner det tar på å gå gravid..får høre med legen, hmm..
mamman t o.a Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 har hatt det siden oktober jeg... regner ikke med og bli kvitt det med det første heller:s
*En rosa og en blå* Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har nyst daglig og hatt tett nese siden jeg var ca 9 uker på vei, jeg er nå 15. Det har nok mye med graviditeten å gjøre - vi får mer irriterte og hovne slimhinner. Så det er nok ikke noe i veien med immunforsvaret ditt.
orkide75 Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 samma her:) er 17+3, og det kjenner ikke ut som det skal gi seg med det første:)
Divamamma fødte 16.08.08 Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Er 13 uker på vei, og er ikke tett i nesa. Men nyser mye!
August08baby Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 godt å høre det er flere med samme plager. Er 13 uker idag, tett i nesen og nyser hele tia. Det blir stiv nakke og hodeverk i tillegg..Nå er eg blitt litt slapp og så idag gikk eg tili fra jobben. Slitsomt!
Cathrine 85ogEmil Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Jippi...ikke bare jeg som har nyseproblem altså...nyser tobble og trippel nys...helt sykt...tre nys på rappen liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå