Gå til innhold

er så sliten.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

mener ikke å bare syte og klage, men kjenner at jeg bare må få ut litt.

Vi har slitt lenge med søvnrytmen til lillegutten, men nå så det ut til å endelig være i boks for et par uker siden. Men nå har han plagdes veldig med tenner de siste 2 ukene og de siste par nettene har snørr og gørr også kommet i mengder. Håper og tror at det er pga tennene som snart er ute (fortennene oppe), Men det har nå vært et par uker med minimalt med søvn. Han våkner hver halvtime, gråter og vil ha trøst og pupp. Pappaen jobber fra kl 5 om morgenen ganske ofte, så jeg kan ikke få hjelp fra han om natta.

I tillegg har vi bestemt oss for å flytte langt (80 mil) og det har vært mange våkenetter om store tanker rundt dette også, Vi har ingen familie der vi bor nå og har valgt å flytte nærmere familien da.

Nå kjenner jeg bare at jeg er så sinnsykt sliten. Sover utrolig dårlig de få timene jeg sover og gråter flere ganger om dagen. Hater å ha det sånn. Jeg er jo verdens lykkeligste mor, for all del! Men jeg får liksom aldri tatt meg inn igjen. Kan ikke sove på dag/kveldstid heller for da har vi masse gjøremål som må unnagjøres før huset legges ut for salg.

Vet at dette bare er midliertidig og at det vil gå over, men er bare så utrolig sliten om dagen...... Stakkar lillegutten vår; jeg føler ikke at jeg får gitt han så mye oppmerksomhet som jeg burde og kjenner at lunta er kort....... Håper bare han kan sove godt igjen snart,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Først og fremst vil jeg bare gi deg en stoor trøsteklem!;)

Kan godt skjønne du er sliten og trett nå.

Hvor gammel er gutten din?

Det som er viktig er vel også å se om det er blitt vanesak og legge seg til puppen hver halvtime/time, eller om det er noe som plager han?

Blir nok godt å flytte nermere familie. Hvor lenge er det til dere flytter da? Kan ikke du få tatt 1 dag/kveld med noen timers sammenhengende søvn? Høres virkelig ut som du trenger det!

Skrevet

hei.

det er nok bare en periode du er inne i.

det skjer jo endel ting i livet ditt om dagen som du skriver.

blir sikkert bedre når dere får flyttet så kan du jo høre med familien om de kan passe barnet deres så dere kan slappe av sammen for en forandring for det blir det ikke mye av med små i huset.

lykke til og håper dere får solgt fort.

Skrevet

uff.. det høres ikke godt ut!!!

greit å tenke på at det bare er midlertidig men gud å "fælt" det er når det står på.

men du kjenner ikke noen da som har milighet til å ta gutten din for bare en natt mens du sover ut da? hjemme hos dere selv altså. en venninne eller noe som er villig til å ligge over. regner med at å sende bort en liten en som har tenner på gang og gråter mye er vondt i mammahjertet. men så lenge du er i huset er det "trygt" for skulle det være ekstra ille/ være noe spsielt så er du tilgjengelig.

å få sove ut en eneste natt hjelper myyye. man får liksom litt nytt mot til å fortsette. dessuten er det viktig for både kropp og sjel at man får hvilt ut litt.

kanskje mannen din kan ta en fridag så du kan få slappet av??

Skrevet

Tusen takk for trøstende ord! Jeg må innrømme at i går var jeg helt på felg.... Kanskje litt bedre i dag, men gutten sover fremdeles helt forferdelig dårlig. men men. Sambo har lovet meg at jeg skal få sove ut en ettermiddag, men vet ikke om jeg får det til før onsdag i neste uke. Har jo så innmari mye å gjøre før megler kommer på tirsdag....

Vel vel, vi får håpe at det blir bedre i natt.

Han er forøvrig 8 mnd gammel.

Klarer ikke å sende han bort når han er sånn og det er dårlig med gjesteplass her, så får vel heller bare glede meg til neste onsdag:)

klem til dere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...