Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 gjør til tider svært vondt.. er helt oppe ved ribbeinsbuen.. hva kan det være?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Samme som meg nå! Skal du eller jeg ringe føden å høre? Skikkelig ubehagelig altså!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Jeg er bare 17uker på vei, husker jeg hadde det i sist sv.skap også.. muligens da jeg ikke var gravid også,men husker ikke helt.. frykter magesår jeg da,pga psykisk stress.. Dersom du er kommet langt i sv.skapet, er det nok barnet som presser og sparker opp i ribbeina dine.. huff husker det var vondt for meg også i sist svangerskap.. jeg fikk jo brist i ribbeina fordi han sparket så heftig! du kan jo ringe føden dersom du er i tvil! lykke til da, klem:)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Oj! Liten, men sterk med andre ord! Er i uke 28 nå, men som jeg skrev i den andre tråden, trotr jeg kanskje at jeg bare lener meg litt for mye over magen. Håper du også finner ut av det! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Det pleier å svi også.. hva kan det være...
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Jo han var en liten kraftkar kan du trygt si.. kjenner ikke så mye liv denne gang, litt da men. Så får vel en roligere unge denne gang hehe:) Takk, finner vel ut av disse vondtene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå