Gå til innhold

Mammaen til G og A:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i all verden er åpent i februar??

Har søkt på nettet,men blir ikke klokere.

Hva skal jeg ta med to norske 17 åringer på, i februar??

ALT ser ut til å være vinterstengt...men tenkte kanskje du har noen idèer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva ser du etter? Kommer de paa besoek? Jeg skal nok klare aa finne noe jeg=)

Skrevet

Eller denne?

http://www.outerbanks.org/

Lyshusene er jo liksom noe folk her gjerne vil se=) Og da faar du gjerne med en god del morsomme lokale shopper + lokal mat, fersk sjoe mat.

Ikke noe er som Crab cakes vettu=)

Ellers dersom du kan kjoere litt nordover inn til VA saa er det mye mere aa gjoere der - massevis av Civil War Battlegrounds, Richmond har noen museumer ++

Skrevet

Det er vel ikke saa veldig lange veien for deg til Durham. Der er Duke University + jeg ville tro en del gamle tobakk plantasjer med massevis av historie. Saa et innslag om det paa TV i dag, men fulgte ikke saa veldig noeye med - verdt aa sjekke.

Klemmer fra

Skrevet

Og helt til slutt=) Spoekelsesjakt i huset ditt=)

Skrevet

Takk for nyttig informasjon =o)

Vi skal ut og kjøre noen mil, sørover tenkte jeg, men vi får se hva det blir til.

Spøkelsene har jeg fått beskjed om å ikke snakke om,så det skal jeg ikke si et pip om,og håper sønnen min tier stille om det også...

Minsten har begynt å si "monster", og ser opp trappa til 2.etg, og han liker ikke rommet der Sarah sies å ha holdt til når hun bodde her.

Vi aner ikke hvor dette "monster" kommer fra, men han kan jo ha snappet det opp fra TV`n eller broren sin.

Jeg får besøk av to jenter på 17 år. Den ene er tremenningen til ungene mine, og den andre er venninnen hennes. Og jeg gleder meg til å prate norsk med flere enn barna mine.

=o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...