Northernlights Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Hva i all verden er åpent i februar?? Har søkt på nettet,men blir ikke klokere. Hva skal jeg ta med to norske 17 åringer på, i februar?? ALT ser ut til å være vinterstengt...men tenkte kanskje du har noen idèer?
mammaen til G & A Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Hva ser du etter? Kommer de paa besoek? Jeg skal nok klare aa finne noe jeg=)
mammaen til G & A Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Har du sett paa denne linken? http://www.visitnc.com/what_to_do.asp
mammaen til G & A Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Eller denne? http://www.outerbanks.org/ Lyshusene er jo liksom noe folk her gjerne vil se=) Og da faar du gjerne med en god del morsomme lokale shopper + lokal mat, fersk sjoe mat. Ikke noe er som Crab cakes vettu=) Ellers dersom du kan kjoere litt nordover inn til VA saa er det mye mere aa gjoere der - massevis av Civil War Battlegrounds, Richmond har noen museumer ++
mammaen til G & A Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Det er vel ikke saa veldig lange veien for deg til Durham. Der er Duke University + jeg ville tro en del gamle tobakk plantasjer med massevis av historie. Saa et innslag om det paa TV i dag, men fulgte ikke saa veldig noeye med - verdt aa sjekke. Klemmer fra
mammaen til G & A Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Og helt til slutt=) Spoekelsesjakt i huset ditt=)
Northernlights Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. februar 2008 Takk for nyttig informasjon =o) Vi skal ut og kjøre noen mil, sørover tenkte jeg, men vi får se hva det blir til. Spøkelsene har jeg fått beskjed om å ikke snakke om,så det skal jeg ikke si et pip om,og håper sønnen min tier stille om det også... Minsten har begynt å si "monster", og ser opp trappa til 2.etg, og han liker ikke rommet der Sarah sies å ha holdt til når hun bodde her. Vi aner ikke hvor dette "monster" kommer fra, men han kan jo ha snappet det opp fra TV`n eller broren sin. Jeg får besøk av to jenter på 17 år. Den ene er tremenningen til ungene mine, og den andre er venninnen hennes. Og jeg gleder meg til å prate norsk med flere enn barna mine. =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå