Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Fikk skikkelig vondt i magen nå! Plutselig begynte det å stikke! Klarer ikke å sitte ordentlig oppreist. mest på høyre side.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 hadde sånn her om natta også , når jeg hadde gått på do.kom meg ikke opp igjen. klarte ikke legge meg heller. Men så gikk det over. hadde på venstre sia jeg da
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 OK, er ikke så veldig bekymret, men er skikkelig vondt! Tenker, er jo så mye som forandrer seg med kroppen nå. Det har forandret seg til at dt akkurat er en kynner som bare er på halve siden. Har ringt føden en gang før, pga store blødninger. Men føler ikke jeg kan det heller fordi "det stikker"
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 akkura slik som du bekriver det hadde jeg også ei natt, var skikkelig ubehagelig, når jeg skulle opp på do klarte jeg ikke å stå skikkelig oppreist. men det forsvann etter ei stund, er vel bare vokse smerter:)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Har hatt det før, satser på det. Går helt greit når jeg lener meg bakover. Føler huden ikke følger med resten og strekkmerkene kommer! Neida, lurer rett og slett på om det kan være at selv om jeg er rak i ryggen når jeg sitter, så lener jeg meg på en måte over magen.. At det kan bli veldig ømt + at det vokser jo noe der inne som trenger plass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå