Morango 29.05.2007 Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 jeg mener- i og med at de aller fleste beregninger tar utgangspunkt i 365 dager i året, så lurer jeg på om noen har fått beregnet termin på skuddårsdagen 29.februar.... undre undre
Sånn kan det gå Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Du teller jo uansett antall dager fra første dag i siste mens eller antall dager fra hvor langt på vei du er antatt å være ved UL så lander du da på 29. feb. så gjør du jo det...
Morango 29.05.2007 Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2008 jeg får svare meg selv da; fordi jeg kom på å bruke termindato-regneren fra babyverden som jeg brukte da jeg begynte å planlegge graviditet. hvis første mens-dag i siste blødning var 23.mai 07, så fikk man beregnet termindag 29.februar faktisk. så da ligger skuddårsdagen inn i slike regnere da=)
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 lurer på hvordan det er å ha bursdag på skuddårsdagen jeg? husker når jeg var liten sa folk at de hadde bare bursdag hvert fjerde år. men da blir plutselig ett-årsdagen en annen dato enn fødselsdagen da? får bursdag 1 mars tre år på rad, så plutselig bursdag 29 feb? og så 1 mars igjen... osv noen som har bursdag da av dere dibbere eller?
mammaen til G & A Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Gubben er skuddaars barn=) To bursdager det de aarene i mellom skuddaar - baade 28. februar og 1. mars=) Er gift med en aatte aaring jeg =)
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 noen venner av foreldrene mine (de er gift) er begge skuddårsbarn og er født med fire års mellomrom.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå