Gå til innhold

går det an og få termin 29.februar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg mener- i og med at de aller fleste beregninger tar utgangspunkt i 365 dager i året, så lurer jeg på om noen har fått beregnet termin på skuddårsdagen 29.februar....

undre undre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du teller jo uansett antall dager fra første dag i siste mens eller antall dager fra hvor langt på vei du er antatt å være ved UL så lander du da på 29. feb. så gjør du jo det...

Skrevet

jeg får svare meg selv da; fordi jeg kom på å bruke termindato-regneren fra babyverden som jeg brukte da jeg begynte å planlegge graviditet.

hvis første mens-dag i siste blødning var 23.mai 07, så fikk man beregnet termindag 29.februar faktisk. så da ligger skuddårsdagen inn i slike regnere da=)

Skrevet

lurer på hvordan det er å ha bursdag på skuddårsdagen jeg?

husker når jeg var liten sa folk at de hadde bare bursdag hvert fjerde år. men da blir plutselig ett-årsdagen en annen dato enn fødselsdagen da? får bursdag 1 mars tre år på rad, så plutselig bursdag 29 feb? og så 1 mars igjen... osv

noen som har bursdag da av dere dibbere eller?

Skrevet

Gubben er skuddaars barn=) To bursdager det de aarene i mellom skuddaar - baade 28. februar og 1. mars=)

Er gift med en aatte aaring jeg =)

Skrevet

noen venner av foreldrene mine (de er gift) er begge skuddårsbarn og er født med fire års mellomrom.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...