Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 ...eller er dette kun et forum der man skal syte over elendige menn?, er det ingen som har noen brae forhold som de vil snakke om? Jeg på min side, må bare si at jeg ELSKER MIN MANN over alt i verden! Han er alt, han er livet mitt, og hele min verden. Jeg kunne følgt han til veis ende, jeg kunne dødd for han!! Og vi har vært sammen i 8 år vi. Fortsatt har vi den lille gnisten! Fortsatt har vi sex hver dag, og avogtil oftere. Fortsatt sier vi at vi elsker hverandre hver dag, susser og kjæler. Fortsatt lekesloss vi, fortsatt holder vi i hendene eller rundt hverandre når vi går. Fortsatt flørter vi masse og har kun øyne for hverandre! Fortsatt jør vi "nye" ting sammen og lærer hverandre enda bedre å kjenne. Kunne aldri tenkt meg noen andre! Han er min kjæreste kjære! VI HAR DET PERFEKT!! Avogtil spør vi oss om vi kansje har det for perfekt... For når vi krangler er det bare om bagateller...! Kansje fordi jeg er pms, eller ungen vår på ett er grinete. Kansje har ikke hunden fått tur. Men aldri noe alvorlig! Alle sier de misunner meg og forholdet vårt, alle ser hvor perfekt vi har det. Jeg har funnet min soulmate og akter å beholde på han for resten av vårt liv! Dette er mannen jeg skal bli gammel sammen med, det er vi som skal se barnebarn vokse opp og det er vi som skal ha vår herlige pensjoisttid sammen. Livet er så lyst, og det smiler til oss! Alt er herlig!!! LIVET ER PERFEKT! Igår natt klarte jeg ikke å sove, fordi jeg tenkte på dette. Ville bare ha det ut hvor bra vi egentlig har det ilag. Jeg bare lå å så på han i flere timer mens han sov. Han er så kjekk! Fine, fine mannen min! Måten han bare ser på meg gjør meg mo i knærne!! Jeg elsker min mann, og vår parforhold er helt FANTASTISK!
Delirium Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Kjempeflott at du og din kjære lever det perfekte livet og at hver dag er fantastisk. Ingenting er bedre enn det, det er jo det alle ønsker seg i livet. At det skal fungere med partner og at man skal være lykkelige. Jeg er personlig veldig lykkelig med sambo...men livet er ikke perfekt og uansett hvor mye jeg elsker han er det ikke hver dag jeg liker han like godt. Parforhold debatten blir lett dominert av de par som ikke har det så lett, eller de som trenger litt støtte igjennom en spesifik sak i sitt forhold. Mange trenger å høre de ikke er helt alene om probemene, eller har vanskelig å se en løsning på egenhånd og vil høre hva andre mener.. Da er det fint å kunne ha en plass som dette å skrive om det (som kan hjelpe på bare det) og få tilbakemelding...hva man gjør utav de svar og råd man får er opp til hver enkelt. Det er derimot ikke så mye å si til et innlegg om hvor perfekt noen har det... Ikke noe å diskutere, kan bare gratulere. Sånn er det bare...
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Jeg vil påstå at jeg og min forlovede har et godt forhold. Vi som du får også høre fra andre at vi har "det perfekte forholdet" - de single kompisene hans har t.o.m sagt at de skulle ønske de hadde en dame som meg - det varmer å høre :-) Men jeg må også innrømme at ikke hver dag er perfekt - av og til føler jeg meg forbigått og tilsidesatt, selv om jeg innerst inne vet det ikke er vondt ment. Andre ganger er jeg frustrert over at han kaster klærne på gulvet og setter oppvasken på benken i stedet for inn i oppvaskmaskinen, eller at han ikke ser at jeg har en ny genser på meg. Men som du sier - det er bagateller. Det er ikke diskusjoner om de store verdiene i livet - det grunnleggende har vi felles. Men det er noe som heter "mange bekker små, gjør store og"... Da er det godt å lufte tankene litt, få noen råd og tips. Når dette er sagt må jeg si jeg er imponert over at dere med en liten en, har tid og ork til sex hver dag - hvordan får dere det til? Selv orker vi toppen to ganger i uken - og vi har ikke barn... Men vi jobber begge 10-12 timer man-fre - når vi endelig er hjemme ved 7-tiden (tidligst) er det tid for middag. Da er klokken gjerne alt nærmere halv ni før vi får satt oss i sofaen - og da er vi rett og slett bare slitne og trøtte. I tillegg skal vi jo gjerne få ryddet og ordnet litt i huset, samt få tid til å prate sammen.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Ehm hvorfor være anonym når du bare skriver positivt? Sex hver dag i 8år? i tillegg til en unge? Må ha verdens snilleste barn og da..
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Så godt å høre at noen har det så bra da.. kunne ønske det var meg.. jeg skrev et innlegg lenger ned her om at ALT går i feil retning.. men den er det ingen som har svart på.. er du nysgjerrig... kan du lese der..
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Handler ikke om snill unge. Vi har vært sammen i 5 år, og har det likedan som HI. Vi mener at man klarer det man vil klare, og vil man ha tid til sex, så får man tid til sex. Vi har aldri opplevd at det å få barn har påvirket sexlivet. Det gjelder bare å tenke litt annerledes, ikke undervurdere en kjappis og drite i full middag med stearinlys for å komme i "riktig stemning". En felles plattform med kjærlighet, tillit og respekt, samt mye humor, likt verdisyn og rom til å la den andre utvikle seg i parforholdet, er det som gjør at vi har det så bra.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 sku gjerne hatt sex hver dag jeg og! Her har det gått 3 år - og det blir toppen max 3 ganger i uka. Mannen min tar aldri initiativ til en dritt. Jeg er lei av å alltid måtte ta initiativ. vil føle meg sexy og begjært av min mann. Så nå ska jeg slutte.. Og da blir det vel 1 g i mnd hvisjeg er heldig
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #9 Skrevet 5. februar 2008 Anonym 12:52 her igjen. Jeg må legge til at selv om jeg er imponert over dere som klarer å ha sex hver da, så misunner jeg dere ikke. Det vil si, jeg er fornøyd med å ha sex 1-2 ganger i uka. For meg er det ikke noe savn i det hele tatt - jeg er mer opptatt av kos, klem og kyss - og det har jeg i massevis. Vi sovner hver kveld sammen liggende i skje f.eks. - ingenting i verden kan måle seg med det - synes jeg :-) Og det er nettopp der det er viktig å huske at folk er forskjellig og har ulike behov og ønsker. Samme med det å være takknemlig - noen er flinkere til å verdsette de små tingene i livet, som at han faktisk er en god far eller at han faktisk tok klesvasken én gang den uka, mens andre irriterer seg over at han ikke tar den like ofte som en selv ;-) Men tror ikke man nødvendigvis har det dårlig i et forhold selv om man i blant er misfornøyd, tvert i mot kan det perfekte forhold stå i fare for å bli kjedelig og forutsigbart i lengden. Når jeg f.eks. har vært hissig på mannen min fordi jeg har vært totalt uenig med han i noe, så pleier han å si "det er det jeg liker så godt med deg - du har så stor integritet, du får meg til å tenke anderledes" - og det varmer å høre og gjør at jeg tenker at - det er det som er så fint med forholdet vårt, vi utfordrer hverandres tankesett og meninger, selv om det av og til fører til hissige diskusjoner og frustrasjon. Det blir aldri kjedelig!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #10 Skrevet 6. februar 2008 Jeg er anonym som har vært sammen i 5 år... Vi er også veldig opptatt av å se de positive tingene ved partneren, og sette pris på hverandre. Mannen min sier at de "negative/dårlige" sidene også er positive, fordi han elsker dem like mye og setter pris på helheten som utgjør "meg". Dessuten er det så uvesentlige ting i det store og det hele. Vi er også veldig kosete, uten at det MÅ bli sex, men vi er veldig seksuelle begge to, så det blir mye av det. Vi har veldig heftige diskusjoner, og kan irriterer fletta av hverandre innimellom, men vi kan skille sak og person, og det er jo tross alt filleting som ikke betyr noe for forholdet vårt. Det er ikke alvorlige ting vi krangler om, og det er viktig. De grunnleggende holdningene og verdiene deler vi.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #11 Skrevet 11. februar 2008 Hovedinnlegger her - skjønner at debatten har peilet seg mer og mer inn på sex nå. Og det er jo bra at dere har så mye sex som dere selv vil ha, og har det fint med det!! For poenget mitt var ikke hvor ofte dere har sex, men OM DU HAR ET BRA FORHOLD TIL DIN MANN? OG HVORDAN DET ER?? Det er det jeg lurer på, hvordan andre mennesker ser på sine forhold når de har det bra sammen. Alle er individuelle, hver for seg og som et par, vet dere. Jeg og min mann har det perfekt sammen fordi det er sånn som det er, beskrevet i det første innlegget. Har vi det ikke sånn, har jo ikke vi et bra forhold! Da er det noe som er galt med oss og ingen andre, og det er vi to som må ta tak i det, ikke resten av befolkningen. Og selvfølgelig har vi hatt våre "daler" vi også! Og selføgelig hender det avogtil at vi ikke har sex en dag! Men de fleste dager i vårt liv er oppe på "berget", og vi er inne i en sånn herlig periode nå Har det helt fantastisk nå vi, og nyter tiden sammen med vår førstefødte. Vi bestemte oss for at et barn ikke skulle ødelegge det fine og romantiske vi har. Og det har han heller ikke gjort! Dette året har vært utrolig fint, og minnerikt. Vi har tatt vare på alle de gode stundene, og husket på å være kjærester og at vi har vårt liv utenom ungen. Vårt liv! Vårt herlige liv!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #12 Skrevet 16. februar 2008 JEG SIGNERER PÅ HIs INNLEGG OG SIER MEG HJERTENS ENIG I ALT HUN SKRIVER!!! Det var som om jeg skulel skrevet det selv, har funnet min make, min soulmate, mitt livs store kjærlighet. Vi har vært sammen i 7 år, og har et barn på 5 år... OG: vi har også sex omtrent daglig el annenhver dag Så at dere "bare" har en 1-åring, HI, så dere har jo hatt mye tid å kose dere på som par:) Vi ble gravide etter bare 9 mnd sammen, og hun ble født etter halvannet år som par. Men likevel har vi stort sett klart å snike oss til en kjappis om dagen i alle de årene med henne.. Det handler for oss om å få tilfredsstilt lysten og intimiteten, og vi er heldigvis så heldige å ha omtrent samme lyst også. Og vi blir sure bege to, om det går for mange dager uten sex. Nok om sexen, elsker alt ved ham, selv om jeg selvsagt har mine øyeblikk hvor jeg irriterer meg grønn over ham.. men det går fort over, føler meg så priviligert. Får alt hos ham, forelskelse, vennskap og lidenskap, trygghet og kjærlighet. Han er bare sååå god!!! Da jeg møtte ham var det som å komme hjem, er sikker på at vi har levd sammen tidligere vi to.. Godt å se det er flere som har dte så bra sammen, tenkte også da jeg kikket inn på debatten her at det ser jammen ut som det er mye elendighet rundt om i de mange hjem, og det gjør meg oppriktig vondt å vite at så mange føler de ikke ahr funnet kjærligheten.. Men godt å se at ihvertfall noen har.. Skulle gjerne signert med nick, men er såpass bluferdig av meg at jeg ikke vil kringkaste for all verden at vi er kaniner som har oss hele tiden, hehe
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #13 Skrevet 16. februar 2008 Så utrolig herlig å lese! Du også anonym 19:07 16.02.2008. Du skriver at det var som å "komme hjem". Gøy å lese! Håper jeg også "finner veien hjem igjen"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå