Gå til innhold

"hyggelig" melding fra barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg hentet jenta i barnehagen i dag kommenterte en av de ansatte at hun kansje trengte nye utfordringer og lurte på om vi hadde tenkt på å flytte henne opp i stor avdeling om det ble noen åpne plasser før sommeren. (hun er blandt de eldste)

Jeg ble faktisk litt smigret på min datters vegne. Svarte at vi skulle tenke på det.

Da jeg kom hjem gikk det opp for meg at hun kansje hadde en liten baktanke. Hun venter nemlig selv på at det skal bli en ledig småbarnsplass til hennes barn. Hi, hi. Nå er jeg ikke like smiggret.

Regner foresten ikke med at hun ville kommet med et sånt forslag hvis det ikke var for at hun også trodde det ville være bra for jenta vår. Jeg har full tillit til både henne og de andre på avdelingen sine råd når det gjelder sånne ting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kombinasjon kanskje??

Småbarnsplasser er vel det det er størst mangel på, samtidig tror jeg neppe at de hadde kommet med forslag hvis de ikke vet at jenta de mestrer utfordringen med de større barna :)

Så tror du kan være bittelitt smigret i alle fall :-D

Skrevet

Er jo ikke akkurat noe å bli smigret for, men tar det jo som et tegn på at jenta begynner å bli stor i det minste.

Jeg regner også med at det var en kombinasjon. Hun er vel kansje spessielt oppmerksom på om det er noen som er modne for opprykk når hun selv venter på en ledig plass.

Skrevet

si ja med en gang! Jeg tror det er supert å være på avdeling med større barn, gutten min er den minste på sin avdeling, han var to år når han begynte på storbarns-avdeling. Det er mer spennende der rett og slett, og flere utfordringer. Noe å strekke seg etter.Og han ser ut til å ha fått litt maskot-status blant de største barna som er flinke til å leke med ham og passe på.

Helt sikkert mer gøy å være den minste på storavd. enn å være den største på småbarnsavd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...