Gjest Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Og det MASSE. Fikk for meg å bake muffins nå ikveld. Laget 16 små og hadde planer om å spise noen for så å fryse de ned. MEN jeg har jo selfølgelig spist opp ALLE, med litt hjelp fra samboer :-(
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Haha! må jo bare smile litt! ser det liksom for meg! Så koste du deg ikveld, det har du vel lov til! Hadde hver kveld vært sånn, så hadde det jo enda vært noe å tenkt på. Godt å kunne kose seg litt også, er det ikke?
junijente fikk julijente Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Hehe, jeg ble litt engstelig for om det var noe galt i å spise muffins da jeg så tittelen på innlegget ditt ;-) Synes det er så mye sært man kan spise, og ikke kan spise, og kan spise i små mengder osv, så nå tenkte jeg at det var noe skummelt med muffins som jeg ikke hadde fått med meg! Og så fikk jeg selvsagt veldig lyst til å gå og lage meg en skikkelig porsjon sjokolademuffins ;-) Håper dine var gode, man må da får skeie ut litt en gang i blandt og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå