Gå til innhold

noen av de rareste tingene dere har gjort da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom på da jeg var liten så skulle tanta og onkelen min bade i badekaret vårt, jeg gjemte meg på gulvet under skapene slik at jeg kunne se på de.. hahaha, Ble oppdagea etter en stund da.. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var liten og skulle leke heks, fant en jernstang og skulle "fly" på den utfor et stup........bra mamma stoppet meg... ;)

Skrevet

har fått en fremmend mann til å prøve klær for meg, han var samme størelse som kjærsten min og jeg måtte jo vite om klærne passet!

Skrevet

Oii, har flere rare og morsomme episoder syns jeg selv. Her er noen:

-Spionert på onkelen og tanta mi som hadde sex (vi var 6-7 år gamle).

-Rullet røyk MENS jeg kjørte moped. (Samt røyka gjennom visiret på hjelmen...Hehe!!)

-Jeg og ene venninna mi pleide å dusje hos henne, og gni såpe på hele gulvet, sånn at vi kunne skli!!! Haha... Sparket fra i veggen til vi deisa inn i neste vegg. (Var ikke gamle nei..Hehe!)

-Jeg og en venninne rømte fra hennes hus gjennom kjellervinduet når vi var fjorten for å dra på fest, i pysjamas!

-Skrevet "hatbrev" til en eldre mann som var bonde, grunnet at kuene hans hadde bæsj på rumpa, og at han ikke gikk tur med hunden sin!!! ("Hilsen to dyreelskere!") Snek oss bort til postkassa og la oppi brevet, det vi ikke tenkte på var at det var en halvmeter snø som gav fine, tydelige spor hjem til venninna mi sitt hus.... Opps, avslørt! ;o)

-Ridd på kuer

-Tatt høns inn i huset som protest på at vi ikke fikk ha andre kjæledyr. De ble selvfølgelig kastet ut, så vi puttet de i lekestua. Den var skikkelig lekker etter ett par dager!!

-Bygd flåte og kjørt oss fast i elva, så vi måtte ha hjelp til å komme opp igjen...

-Pluss masse feste-historier som antakelig ikke egner seg på trykk.. Hehe!

Skrevet

Jeg og et par venniner sov over hos hun ene vennina mi. Vi sov ute på verandaen. Det var sommer og vi hadde ikke sovet hele natta. Vi bestemte oss for og ta av oss alle klærne og løpe nakene i den gata hun bodde i. Og det gjorde vi også.. Gikk vel i 6 klasse da.. Skjønner ikke hva vi tenkte på:S

Skrevet

Tja,landet i et tre ved et fallskjernhopp- rar følelse.

Whisky og kickboksing med en venninnne var ganske gøy!

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Drukket meg dritings, brutt meg inn i en speiderhytte og vært så j*** lur at jeg skrev "her var ---" (fullt navn)

Reist til Oslo med en venninne med 20 kroner i lommen og ingen sted å sove. Var der en helg, opplevde mye rart.

Overnattet på et nedlagt utested (ulovlig) med noen punkband etter festival... =p sov under en hylle halve natta, og under bardisken resten av natta.

Sklidd med rumpa bar over vått panser på tilfeldige biler

Klippet hanekam og farget den rød

Ommøblert hele kantina på natta på internatet jeg gikk på. fant på mye jævelskap. En boks med salt i kaffekannen og sånt.

Skrevet

jeg og en venninne rømte fra overvåkinga på A-hus.

sovet over på jobben.

fyllekjørt med trafikkfrydbilene på Tusenfryd

fått kjæreste, blitt gravid og kjøpt hus og blitt singel i løpet av 4 måneder...

det var det jeg kom på i farta. sikkert mye mye mer

Skrevet

foresten jeg har en til.

laget full julaften i personalkantina en sommerdag i juli.

da snakker vi juletre. gløgg. julegaver, julemusikk, pepperkaker, risengrynsgrøt, juleniss osv. folk så ganse overasket ut når de skulle spise lurnsj den dagen.. hehe

Skrevet

Gode Gud, hvor skal jeg starte...

-Brukket min egen finger, hadde hånden på kanten av søplekassa (en sånn stor grønn dunk), slapp lokket fordi mobilen i lomma ringte, men glemte å fjerne den andre hånden... AU!

-Slo til lærerinna i 6 klasse, rett i puppen på kjerringa. Folk husker det ennå, og det var i 93!

-Sittet to døgn i strekk og spilt TP, nesten uten å sove...

-Søsteren min og jeg snikleste de "stygge bladene" til pappa da vi var 11 og 13, men glemte å legge dem tilbake. FLAUT!!

-Rappa sprit av mamma og pappa da vi skulle på fest, og fylte opp med vann etterhvert. Så til slutt var det jo bare vann igjen på flaska...

-Under fødselen sa jeg til jordmor: Dere er ordentlig stygge med meg, og hvis ikke ungen er ute innen klokka 12, SÅ GÅR JEG HJEM! TENK!!

(De nekta meg epidural, og de fikk ikke satt den andre sprøyta, så jeg var rimelig furt. Jordmora bare knakk sammen og begynte å le av meg da jeg høyt og tydelig sa at jeg skulle GÅ fra Riksen og hjem til Østfold...Jeg var ordentelig furten! )

Har gjort så mange teite ting, kommer ikke på alt sammen engang...

Skrevet

hehe skal vi se

-jeg og ei vennine fylte mange liter kaldt vann på stua gulvet demres fordi vi skulle bli forkjølet så vi slapp å¨gå på skolen dagen etter:)tør ikke tenke på hvordan den parketten så ut.

-gikk julebuk storsett hele året

-jeg og vennina min sminka og å hadde på oss tøffe klær å gikk opp og ned gata å tøffa oss for guttene(huff,flau,hehe,,var kansje 6år)

-bestevennina vår skulle flytte så prøvde vi å overtale de som kjøpte huset om at det spøkte der å de måtte flytte å gi tilbake huset..hehe..hjalp lite gitt.

kommer ikke på flere nå.

Skrevet

hehe

mamma tvang meg til å spille fiolin da jeg var lita. etter en stund så nappa jeg med meg notestativet og fiolinen og gikk ut og spilte på plenen. jeg var jo så flink så kanskje en talentspeider eller noe hørte meg.

hohoho. det kan bare ikke ha vært mye pent å høre på for naboene *ler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...