Niem og Patrick Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Kan jeg gi gutten min Biovit istedet for tran? Ansiktet hans vrenger seg av tran, og jeg takler ikke lukta og får ikke flekkene av klærne.. :/
LadyLuck & Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 alder? bør ikke gi biovit før nærmere året (i følge HS)
Niem og Patrick Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2008 6 uker.. Hmm, okeida.. Får skaffe meg d-vitamin dråper, var ikke det noe?
LadyLuck & Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 de skal vist være supre, ikke noe særlig smak på dem heller
loppelaura Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Jeg ga jenta mi d- vitamin dråper til hun var 4 mnd, så begynnte jeg m tran. da gikk det veldig fint.
Niem og Patrick Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2008 Okei, tusen takk for svar=)
Tante Bassa Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 Oi, er dette noe nytt? Jentene mine fikk biovit fra de var 6 uker gamle de. Nå er det riktignok maaange år siden, og fikk da beskjed på helsestesjonen om å gi de det. Jaja, da har jeg lært noe i dag også :-)
Synnøve_Solbakken Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 På apoteket selger de Multibarn (Nycoplus). Dette er sånn sanasol-lignende greie som brukes fra 4 dagers alder. Inneholder da mer enn bare D-vitamin.
siste"mann" ut Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har gitt D-dråper til begge mine. Tran vil jeg ikke ha i hus engang. D-dråper er det jo verken smak eller lukt av.
TussiLussi Skrevet 1. februar 2008 #10 Skrevet 1. februar 2008 Jeg fikk beskjed om at Biovit var greit - men Sanasol ikke skulle gis første leveår ? er det riktig ?
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #11 Skrevet 1. februar 2008 Vil virkelig anbefale Nycoplus multivitamin som Kajsa nevner. Den er kjempegod og lett å få i barna, bruker engangssprøyte. Vi bruker tran i tillegg, men datteren min elsker det. hehe.. forstår ikke hvorfor.
Synnøve_Solbakken Skrevet 1. februar 2008 #12 Skrevet 1. februar 2008 Vet ikke hvilke regler som gjelder for Biovit eller Sanasol, men Multibarn er hvertfall greit å gi dem fra de er nyfødte. Kan blandes ut i litt morsmelk eller vann dersom barnet syns det blir litt konsentrert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå