Gå til innhold

Kan jeg gi han Biovit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg gi gutten min Biovit istedet for tran? Ansiktet hans vrenger seg av tran, og jeg takler ikke lukta og får ikke flekkene av klærne.. :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alder?

bør ikke gi biovit før nærmere året (i følge HS)

Skrevet

6 uker.. Hmm, okeida.. Får skaffe meg d-vitamin dråper, var ikke det noe?

Skrevet

de skal vist være supre, ikke noe særlig smak på dem heller

Skrevet

Jeg ga jenta mi d- vitamin dråper til hun var 4 mnd, så begynnte jeg m tran. da gikk det veldig fint.

Skrevet

Okei, tusen takk for svar=)

Skrevet

Oi, er dette noe nytt? Jentene mine fikk biovit fra de var 6 uker gamle de. Nå er det riktignok maaange år siden, og fikk da beskjed på helsestesjonen om å gi de det. Jaja, da har jeg lært noe i dag også :-)

Skrevet

På apoteket selger de Multibarn (Nycoplus). Dette er sånn sanasol-lignende greie som brukes fra 4 dagers alder. Inneholder da mer enn bare D-vitamin.

Skrevet

Jeg har gitt D-dråper til begge mine. Tran vil jeg ikke ha i hus engang.

D-dråper er det jo verken smak eller lukt av.

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at Biovit var greit - men Sanasol ikke skulle gis første leveår ? er det riktig ?

Skrevet

Vil virkelig anbefale Nycoplus multivitamin som Kajsa nevner. Den er kjempegod og lett å få i barna, bruker engangssprøyte. Vi bruker tran i tillegg, men datteren min elsker det. hehe.. forstår ikke hvorfor.

Skrevet

Vet ikke hvilke regler som gjelder for Biovit eller Sanasol, men Multibarn er hvertfall greit å gi dem fra de er nyfødte.

Kan blandes ut i litt morsmelk eller vann dersom barnet syns det blir litt konsentrert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...