Gjest Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 med å takle datteren min akkurat nå. Hun er helt umulig å legge pga at hun hadde en "drøm" for to netter siden som har skremt henne skikkelig. Hun påstår hardnakket at det ikke var en drøm, at det var en dame som kom inn på rommet hennes og tok rundt henne. Jeg tror jo selvfølgelig det er et mareritt, for de kan være ganske livaktige innimellom,men hva skal jeg si for å roe henne? Hun blir knallforbanna på meg når jeg sier det er en drøm. Rotet meg inn i en forklaring om at det var en skytsengel som passet på at hun hadde det bra i går, men da trodde hun at hun skulle dø, for englene er jo de som henter mennesker som er døde?? (Vet ikke hvor hun har fått det fra) What to do? Noen som har hatt lignende episoder?
børdi Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 har hatt episoder da jenta mi ikke ville sove pga mannen som kom ut av veggen på rommet hennes, og mannen i taket på vårt soverom..(som hun snakket med og beskrev) Vet enda pr dags dato ikke om hun drømte , eller om hun virkelig så dette. (nå har vi flyttet, og har ikke dette problemet her i nye huset) så vet ikke jeg.. Vi lot henne få sove i vår seng i periodene det var værst. Og snakket masse med henne..
xxxo Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 huff da.. Ikke noe koselig når barna er redde. Eneste jeg kan komme på er å prøve å overbevise henne om at ikke alle engler kommer å henter døde. men at det finnes engler som passer på oss. Også får vise du tror på henne, hun mener jo tydeligvis at dette var ekte. Om det var det eller ikke vet ikke jeg.. Prøve å overbevise henne om at damen er snill og ikke mente å skremme henne. lykke til!
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Det er det og... Man kan jo ikke vite 100% sikkert at det er drøm... Hun pratet om dette et par ganger der vi bodde før også, men dette er første gang etter vi flyttet hit. Hun er ihvertfall vettaskremt. Vanskelig å legge og våkner flere ganger iløpet av natten. Har mest lyst til å ta henne inn i sengen vår, men har en liten en inne der som gjerne skal opp i senga i løpet av natten. Blir litt trangt med 4 i senga;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå