Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

BI Nydalen;

Matte er veldig kjedelig, og kan til tider være ganske vanskelig og krevende. Han går eiendomsmegling - og det er jo faktisk bare hans første år. Han har tidligere tatt studier ved universitetet - og sier det er litt annerledes. Han sammenligner BI mer som et slags videregåendeopplegg, fremfor universitetsopplegg. Blir tatt fravær osv.

Han synes det er sånn passelig der. Synes det er en god del døve lærere, som han egentlig får lite igjen av å høre på. Med unntak av den ene læreren som er så veldig populær. Miljøet er bra, er vel og merke en ganske stor skole - ikke i forhold til UiO men. Blitt kjent med mange, det er en del innleveringer og oppgaver (les: såkalte lekser som må gjøres....)

Var en del eksamner mener jeg å huske. Det synes han var veldig kjedelig - mener han hadde det i absolutt alle fag. Dagene kan være litt lange til tider - tilbake på vgs. opplegget. Husker ikke helt hva han sa om det der... Men husker han stresset litt med det - men han er er litt "giddalaus" - sånn som meg, hehe...

Han sier området i seg selv og skolen er veldig fint. Og alt i alt trives han ganske så godt....

Det var det jeg fikk ut av han....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...