Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. åssen symptomer har dere egentlig?? er litt nyskjerrig jeg da. hehe:) håper på mange svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har litt forskjellig av og til. helt i begynnelsen hadden jeg "mens" smerter. nå er jeg bare kvalm sånn av og til og sinnsykt svimmel. håper jeg ikke blir verre.

Skrevet

okey. jeg har di smertene nå jeg da. hehe

Skrevet

jeg er trøøøøtt (sover masse), litt kvalm om kvelden, ømme pupper (selvsagt..) testet positivt i dag ;) ;) ;)

Skrevet

okey det eneste jeg kjenner er sånne mens murringer, føler meg oppblåst i magen. og testet positiv i dag. men skal til legen i morra og få det bekreftet. det har liksom ikke helt gått opp for meg enda hehe:) spira satt etter 22pp. hehe:)

Skrevet

Jeg glemte å si at jeg er oppblåst..hehe...har vært det i flere uker. Hvor langt er du på vei dame81? Gratulerer så mye m positiv test! Kjapp bestilling av legetime da ;)

Skrevet

ja jeg må liksom vite det nå jeg da hehe:) jeg regnet på lommelegen.no og der regnet dem fram til at jeg er 6 uker på vei:) hvor langt er du da?

Skrevet

jeg er vel ca 5+4 (iallefall iht babyverden sin kalkulator) og på lommelegen sto det uke 6. Tenkte å ringe i morgen for å bestille time en gang ila neste uke ;) regner med kvalmen kommer snart så da må jeg nok ha sykemelding (hyperemesis i de to første svangerskapene..)

Skrevet

bare at det kom mer og mer kviser og at jeg var utrolig sulten om morgenen, og hol generelt..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...