Gå til innhold

Har litt problemer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

med å takle datteren min akkurat nå. Hun er helt umulig å legge pga at hun hadde en "drøm" for to netter siden som har skremt henne skikkelig.

Hun påstår hardnakket at det ikke var en drøm, at det var en dame som kom inn på rommet hennes og tok rundt henne. Jeg tror jo selvfølgelig det er et mareritt, for de kan være ganske livaktige innimellom,men hva skal jeg si for å roe henne? Hun blir knallforbanna på meg når jeg sier det er en drøm.

Rotet meg inn i en forklaring om at det var en skytsengel som passet på at hun hadde det bra i går, men da trodde hun at hun skulle dø, for englene er jo de som henter mennesker som er døde?? (Vet ikke hvor hun har fått det fra)

What to do? Noen som har hatt lignende episoder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig du trenger en sånn der exorsist.... Minstemannen min klaget ofte over en gammel gnom som var inne på rommet, og skulle aldri legge seg!! Hva vi gjorde sier ikke jeg for da kan jo noen si at jeg er gal... noe jeg ikke er, men han klaget ikke etterpå:-)

Skrevet

Send meg en pm da Yppert. Jeg skal love å ikke kalle deg gal;)

Skrevet

Hmmm... Er du sikker på at den gnomen ikke var deg da vennen ? ;-)

Skrevet

haaaaaaaa... jeg er vel ikke noen gnom... frekke kjærring.... du får en PM snart Furtis:-)

Skrevet

Ja, jeg hadde egentlig ingenting å komme med, men syntes det fortjente den latteren jeg fikk da jeg leste det...

Skrevet

.......åååååh....fortell meg også......hva du gjorde yppert??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Skrevet

Phøøøøø... dere er bare så opptatt av åndenes makt og sånt tull:-) eksen min leide inn en sånn der tullekjerring!! som geleidet både meg og det jævla spøkelset ut av huset:-)

Skrevet

....med andre ord...demonutdrivelse altså!!!........personlig så kikker jeg bare på buffy....aldri åndenes makt..........

Skrevet

ville tatt henne inn i senga mi og latt henne ligge der ti ldet roet seg jeg. så ført henne tilbake til rommet med beskjed om at om damen kommer igjen så er det bare å rope på mamma. vedvarer det så er det jo en mulighet å bytte rom.

drømmer kan være veldig livaktige, men unger merker også veldig mye rart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...