Gå til innhold

dere med sommerbarn!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har bare ei som er født på vinteren.. hva må jeg ha til en liten begynnelsen på junibaby??

av klær og utstyr altså=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår ble født i slutten av mai. Det viste seg at vi hadde alt for mye klær. Det var dritvarmt, og hun brukte stort sett bare body den første mnd.

Skrevet

Eldste snuppa mi som er født i juni var en skikkelig body og strømpebukse baby:-) Små kjoler ble også brukt på varme dager eller bare bleie.

Skrevet

Min er født 24.juli, og vanligvis er d varmt på den tiden...men i fjor var d surt!

Men brukte mest body og bukse, og så jakke og lue da vi var ute...

D holdt i massevis :) Hun lå jo fint nede i vognen :)

Var en dag d var skikkelig varmt, da hun var ca 14 dager, og da ante jeg ikke hva jeg skulle kle på henne..he he...

Skrevet

Sønnen min er født st. hans aften og han brukte i grunn bare body med helseteppe over beina... Var varmt den sommeren, men du får jo tynne myke bukser og kanskje noen bodyer i både langarmet og kortarmet!!

Skrevet

-bilstol med solskjerm er lurt=)

-jeg fikk en slags solseng som babyen kunne ligge i hvis vi feks var på stranden, den beskyttet mot stråling fra solen. Veldig kjekk altså.

-solkrem

Jeg fikk en haug med kortermede bodyer, men fant fort ut at det var svært sjelden jeg fikk brukt dem selv om det var kjempevarmt. Jeg brukte heller tynne langermede bodyer fordi da beskyttet jeg armene mot solen. Så et godt tips er å ikke kjøpe for mange kortermede=)

Og heller tynne bukser enn shorts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...