Gå til innhold

hva mener du er verst.. ???!!???


Anbefalte innlegg

Skrevet

å kjøre uten å ha hatt lappen noen gang eller etter å ha mistet den??

 

hva er mest straffbart??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo like ille da.. =P

Skrevet

Jeg mener begge jeg. Har du ikke lappen så får du ikke kjøre(ikke sikkert man kan alle trafikkregler da) Og har du mista lappen, vel du har jo mista den av en orsak da.

 

Men jeg vil si at å kjøre i fylla er verre, helt avskyelig

Skrevet

å kjøre ute å ha lappen noen gang.

Har du mistet lappen har du i hvertfal bestått en kjøreprøve å er i stand til å kjøre.

Aner ikke hva som er mest straffbart.

Skrevet

det mener jeg oxo, diskusjonen kom etter at en venn lar barna sitte på med en som har mistet lappen.. HAn har jo HATT den liksom.. og jeg skjønner ikke at det skal være bedre liksom...

Skrevet

to feil utgjør ikke en rett ;-)

 

men jeg syns det er verre og kjøre om man aldri har hatt lappen. forsovit så får jeg et veldig dømende bilde av de som finner på og kjøre uten og ha lov til det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...