balsam Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 å kjøre uten å ha hatt lappen noen gang eller etter å ha mistet den?? hva er mest straffbart??
Silja FullFres McQueen Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Det er jo like ille da.. =P
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Jeg mener begge jeg. Har du ikke lappen så får du ikke kjøre(ikke sikkert man kan alle trafikkregler da) Og har du mista lappen, vel du har jo mista den av en orsak da. Men jeg vil si at å kjøre i fylla er verre, helt avskyelig
SuperGlad Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 å kjøre ute å ha lappen noen gang. Har du mistet lappen har du i hvertfal bestått en kjøreprøve å er i stand til å kjøre. Aner ikke hva som er mest straffbart.
balsam Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2008 det mener jeg oxo, diskusjonen kom etter at en venn lar barna sitte på med en som har mistet lappen.. HAn har jo HATT den liksom.. og jeg skjønner ikke at det skal være bedre liksom...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 to feil utgjør ikke en rett ;-) men jeg syns det er verre og kjøre om man aldri har hatt lappen. forsovit så får jeg et veldig dømende bilde av de som finner på og kjøre uten og ha lov til det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå