Gå til innhold

Dere som har dagmamma til barna..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betaler dere i timen?

Har hørt så mye forskjellig. Bor i en liten by, å tror kanskje det er litt forskjell fra store til små byer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi betaler 35 kr i timen.. :) Vi bor ikke i by...

Skrevet

til deg som betaler 35 kr timen.. er det polakk eller fjortiss?? for ingen voksne norske mennesker med fornuften i behold jobber for 35 kr timen.... ingen kan jo tjene 5000 kr i mnd og klare seg med det.

klems

Skrevet

Vi betalte 30 kr i timen når vi hadde dagmamma. Dagmammaen har jo gjerne 3 unga og da blir det jo ca 15000 og det er jo ganske bra

Skrevet

Ingen som er dagmamma for å tjene seg rike på det vel? Om det skal lønne seg må man vel ha flere enn 1 barn? Er iallefall alik jeg har forstått det.

Var noen som snakket om at en dagmamma fortjente 50-100 kr i timen.

Om du skal betale 75 kr timen for å ha barnet hos dagmamma full tid blir jo det 7500 i mnd? Det har iallefall ikke jeg råd til å betale:(

Skrevet

Hverken polakk eller fjortis som passer ungen min nei... Hun har fornuften i behold, og tar 35 kr timen. Vet ikke hvor du kommer fra jeg, men her er det vanlig. En dagmamma har, som andre nevner her, gjerne flere barn og passe.. Og dersom hun hadde valgt dette for å bli rik, så hadde hun nok tråkket feil... Dagmamma'n som vi har valgt, er hjemme på 2.året med barnet sitt og tar derfor på seg å passe andre i tillegg.

Skrevet

Ja det var det jeg mente også!

Er jo ikke et yrke hvor man skal tjene seg rik på...?

Men da ligger det ca på 30-35 da sikkert.. Varierer vel fra plass til plass også:)

Takker for svar;)

Skrevet

sant nok.. bare jeg som ikke tenkte langt nok et lite sekund... sorry!! my bad.. eller min seng om du vil;o) er nok på tide at jeg tar kvelden.. hehe.. klems

Skrevet

Hehe, skjønte den!;)

Alt er lov når man er trøtt!;)

God natt`a, sove godt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...