Gå til innhold

Mensen etter ma og utskraping - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat fått min første mens etter ma og utskraping i romjula. Men jeg blør da så sinnsykt mye - bare renner når jeg sitter på do (unnskyld ekle detaljer)! Noen andre som har hatt slik? Eller andre erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

Mistet for noen år siden, og måtte på utskraping.. Blødde masse masse, men det varte i ca ei uke.. Har du kontaktet legen? Kjenner noen som også mistet, men blødde lenge.. da hadde de ikke fått ut alt, så hun måtte inn en liten gang til.. ikke så omfattende den gangen da.. Uff.. vil jo ikke skremme deg, men syns det virket litt mye jeg. Kanskje du bør kontakte sykehuset og spørre, for jeg tror det er bedre enn å sitte og lure. Lykke til:)

Skrevet

Beklager så mye! Blingset når jeg leste første linja di... trodde du mente etter utskrapingen jeg.. Jeg fikk ganske kraftige mensperioder en ca 3 ganger etter jeg var på sykehuset, men så jevnet det seg ut.. Går det bra med deg? Håper d... Husker jeg var veldig lei meg da det skjedde med meg.. Stor bli bedre klem fra meg:)

Skrevet

Hei og takk for svar! Blør ganske kraftig idag og, får se det an litt. Det er innmari kjedelig når man mister ja, jeg ble trist og følte at det var urettferdig - man begynner jo fort å planlegge hvordan den nye hverdagen skal bli! Men trøster meg med at det oftest skjer for en grunn og at kroppen ordner opp. Har også to jenter fra før som betyr all verden, og da går det ikke an å legge seg ned og gi opp!:o)

Lykke til videre med prøving!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...