Gå til innhold

Hjelp meg.....kriiiiseeeee.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff! Har vært i et forhold nå i 7 år, vi har et barn sammen, og har det egentlig kjempe bra....men har møtt en type på nett som fullstendig har tatt meg med storm. Disse følelsene har jeg aldri kjent før, jeg liker ALT ved ham.....er helt frustrert og vet ikke mine arme råd om hva jeg skal gjøre, han vil at vi skal møtes.....det tør jeg ikke, for vet ikke om jeg klarer det uten at følelsene tar overhånd....noen som har råd, eller vært i liknende situasjon selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første: Jeg har forelsket meg i menn på nett tidligere. Møtet har alltid vært en utrolig stor skuffelse. Og jeg har vært singel.

For det andre: Hvis du søker etter andre menn på nettet, så tyder vel det på at du ikke er helt fornøyd med mannen du har?

 

Jeg vil anbefale deg å ikke gjør noe som du vil angre på senere.

Gresset er faktisk sjelden grønnere på den andre siden. Det bare ser sånn ut.

Skrevet

leter ikke etter menn på nettet, dette skjedde rent tilfeldig.....derfor er jeg så rådvill. vet også at gresset sjeldent er grønnere på andre siden.. det som skremmer meg er at sånne følelser jeg har nå, har jeg ikke hatt for noen tidligere.....er litt redd.

Skrevet

Tja, siden du spør om råd så synes jeg du skal holde deg for god til å møte ham eller ha kontakt med ham. Du sier at du har det godt i det forholdet du har og at dere har et barn sammen. Valget burde ikke være så vanskelig da!! Du får bare bryte all kontakt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...