Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Er det noen som ser på det? Jeg syns det er kvalm jeg... De er jo ekstreme!!
Turid Laila Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Da er det jo fint for deg at det ikke er du som skal ha sex med de og du står fritt til å skifte kanal.
Prompepute promkjerring Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 oy, der har vi jo Figa på tvn:)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 skifte kanal? Men da må jeg jo strekke meg til fjernkontrollen da? *puh*
Turid Laila Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Det, eller gå bort til tv'en og skifte der i stedet.
Turid Laila Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 Jammen smart du! Da regner jeg med at det ikke var så ille likevel...
januarsurprise Skrevet 31. januar 2008 #9 Skrevet 31. januar 2008 Det er det kvalmeste jeg har sett på lang tid!!! Måtte faktisk skru av TV da jeg seriøst ble kvalm på ordentlig...
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #10 Skrevet 31. januar 2008 jeg synes de er vakre, utrolig vakre og stolte som våger å stå fram med sin kropp i den verden vi lever idag....kunne gjerne ha tenkt meg å vært med de to lesbene i en trekant...eller se på homoparet...enten eller....det hadde vært digg;)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #11 Skrevet 1. februar 2008 følte meg plutselig tynn og vakker...
Lille`mor & lillebøll Skrevet 1. februar 2008 #13 Skrevet 1. februar 2008 Finner det overhode ikke sexy at noen ødelegger helsa si på den måten. Har ingen ting imot xl + damer,men slik de var ødelegger helsa og kan regne med og ikke leve i mer en 5-10 år til. Syns det er trist og se at det har gått så langt med de at det er ingen vei tilbake. Ble lei meg når jeg så det på tv. Men det var dem sitt valg med oppbacing fra mannfolk og fans som sier de ``elsker`` at de er slik og nærmest putter mat i munnen på de for og få de større. Så en gang en film på leie som handlet om en manns syke fantasier,som hete FEED.handlet om og ``fore`` opp damer..helt syk film!
Smånetta 14.mai Skrevet 1. februar 2008 #14 Skrevet 1. februar 2008 Du koser deg, nå, Prompepute promkjerring. Har du vært gjennom samtlige forum som finnes på nettet og funnet ut at de modereres, og endelig funnet et hvor du kan skrive det du vil til den du vil? Vel. Her får du sikkert være i fred for moderator, så kos deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå