lillegutt mars o7 Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Lurer på en ting? Finnes det i enkelte barnehager en regel mot at andre enn barnets foreldre henter barnet? Vet at i mange barnehager er det helt greit hvis noen andre skal hente barnet,så lenge det er avtalt med både barnet og barnehagen på forhånd.Og at barnehagen og selvfølgelig barnet kjenner vedkommende. F.eks at farmor og farfar kommer å henter barnebarnet sitt,og det er avtalt og klarert på forhånd? Er det slik at noen barnehager ikke tillater dette?
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 kan ikke tenke meg det. da min gikk på barnehage, sa vi bare ifra til personalet, når det var andre enn oss som hentet henne.
lillegutt mars o7 Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2008 Trodde heller ikke at dette pleide å være et problem,men ei jeg kjenner hadde sagt at slik var det i barnehagen hvor barnet hennes går..
skrotnissen Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 hei det er helt greit om andre henter barnet så lenge du gir beskjed om dette til personalet! hvis en anne en de som har den daglige omsorgen for barnet kommer for å hente barnet har vi ikke lov til å la dem ta med seg barnet uten at vi har sjekket dette med foreldrene. dette er fordi det er mye rart som kan ha skjedd som vi må ta hensyn til, desverre er det sånn at det er konflikter innad i manfe fam idag, og vi kan ikke vite om en tante e.l har tillatelse fra foreldrene til å hente barnet i barnehagen... så derfor er dette av sikkerhetsmessige årsaker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå