Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Spiller det noen rolle hvem som er anonym eller ikke her inne? Dere kjenner jo ikke personene bak nickene likevel...uff får så vondt i hodet av den syke diskusjonen!
Cat.68 Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Det er vel egenlig ikke selve anonym bruken man henger seg opp i, men hva enkelte anonyme får seg til å vrenge ur seg anonymt. Hvis de ikke mente det spilte noen rolle hadde de jo sagt det de ønsket uten anonymknappen. ikke sant.? Med nick blir du ihvertfall gjennkjent med nicket siden ingen annen kan ha samme nick, ogda blir du tross alt bare 1 kjennbar person. Jeg skjønner ikke at det er så vanskelig å skjønne igjen.
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Jeg hopper og driter i om folk er anonyme... De som er ute etter å lage kvalm overser jeg. Resten ser jeg på som enhver annen bruker her inne.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Poenget mitt: Ingen her kjenner hverandre likevel, så hvorfor gidde henge seg opp i det..når det gjelder nick, menge her opererer jo med flere og skifter etterhvert som de gjør seg upopulære, kjedelige osv....egentlig ingen forskjell, skjønner ikke at dere gidder å bruke tid på det..get a life!
Cat.68 Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Vel av samme grunn at man gidder å henge her inne i det hele tatt vil jeg tru. Men jeg skal ærlig innrømme at jeg IKKE LIKER at anonyme krek blander inn ungene mine i mitt engasjement her inne. Spsiselt når det handler o ting de ikke har den mibnste forutsetning for å vite noe som helst om. Sparke gjerne på meg, jeg tåler det. men hold ungene mine utenfor.
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Stort sett bare anonyme som maser. Finner en ny tråd om dette hver tredje dag. Kan du ikke heller bare gå tilbake og lese svarene fra folk på de? (Er gjerne de samme som svarer også )
Gjest MyIian Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 Nei, det spiller ingen rolle. Merkelig at det er mange som mener det er så forferdelig at noen er Anonym. Jeg kaller selv noen anonymer for "annie" etc, men alt i alt syns jeg ikke det er så innmari farlig om man har nick eller ikke. La oss si at jeg vil sleng dritt til 1,6179775 og lager meg en ny profil, nytt nick og ingen profil så er jeg jo like anonym som deg. Bare fjåsete å være så sur fordi noen er "Anonym"
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Og du er ikke det aller minste kjedelig og huepineframkallende når du lager innlegg om det, Anus? Vondt i hodet forutsetter hode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå