Gå til innhold

Hvilken aktiviteter gjør dere i helgene da ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og da tenker jeg på litt sporty greier;-)

Snuppa er 15 mnd. og det er egentlig ikke så mye vi har tatt henne med på ennå.....går masse trilleturer da....

Dere med småttiser, hva gjør dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barn elsker dyr i alle varianter, så her i huset har "åpen gård" vært skikkelig suksess fra de var temmelig små. De ble aldri lei, og det kostet ikke så mye. Sjekk på nettet under "besøksgård" e.l.

Kose med kaninene, leke med geitene, prate med hønene, kanskje få seg en tur med hest og kjerre. Og kanskje det vanker en vaffel etterpå? Kan garantere blide og slitne unger.

Ellers er det topp å leke med vann, vann og atter vann. Ta på støvler og regndress, ta med bøtte og spade og gå på oppdagelsesferd i vannkanten. Kaste stein i vannet, lage sølekaker og mye annet gøy.

Er man så heldig å ha snø, er jo helgen reddet da. Selv de store barna som snart er tenåringer er ute da! Her (Østlandet) bøtter det ned nå, så kanskje det er håp for helgen;-)

Skrevet

Takk for gode tips! Skal sjekke om det er noen besøksgårder i nærheten.. vi leser jo masse om dyr, hun elsker dyrebilder, møø..bææ.. osv..

Håper på litt snø her ja...;-)

Skrevet

Her blir det både gårdsbesøk, litt småturer på ski eller til beins, + favoritten som er svømming. Det liker både de små og store barna:-)

Skrevet

Her blir det trilleturer ved sjøen og i skogen. Han minste her kan ikke gå enda...så det blir å bli trillet eller dratt på akebrettet.

Ellers er det jo alltid en håndballkamp eller 2 i helgene med den aktive datteren i huset. Så selv om ikke jeg rører meg på banen,er jeg en habil sjåfør og heiagjeng :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...