Gå til innhold

hva er dette da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

forrige mens startet 21 desember, min syklus varer i ca 31-33 dager. den 19 januar våknet jeg av en enorm smerte i magen, kjentes ut som at den skulle sprekke, og det var vondt og reise seg og strekke ut magen.samtidig kom det en svak spotting som varte i til mandag. tirsdag og onsdag kom det ingen ting. torsdag kom det blank utflod med små mengder ferskt blod, jeg tenkte at nå kom det, men nei. det kom ike mer enn det. fredag var jeg og samboer ute på middag med svigers og jeg kjente at jeg ble våt melom beina og tenkte at nå hadde det startet, men nei, ikke denne gangen heller.

jeg og samboern snakket om at vi skulle kjøpe en test senere på kvelden, men bestemte oss for å "lure" TR med sengekos. da startet det. det kom rett etter vi var ferdige, men det sluttet med en gang. søndag og mandag lå jeg og samb med farrang =( . tirsdag morgen testet jeg, og en viste positivt de første 20 sekundene men så ble den negativt(CB) noen som har opplevd dette? jeg testet igjen i dag, men den var negativ.

har vært veldig trøtt de siste dagene og spiser hele tide. selve brystvortene mine er også blit mørkere, akkuat slik som hos de som ammer.har hatt stikkinger i nedre del av magen og har hatt en del hodepine i de siste dagene også men ellers har jeg ikke hatt symptomer. har heler ingen symptomer på at mensen skal komme. noen som vet hva det kan være, bør jeg bestile time til lege/gynekolog?

beklager at den ble lang, men er skikkelig rit lei av syklusen og alt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...