klar for #2 Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Gitten her har vært litt urolig i dag. Våkna hvert 20 min siden han la seg halv sju. Nå for litt siden var jeg der inne og tenkte jeg skulle prøve med den greia man har på når tenner kommer. D akjente jeg og så en stor byll på en måte nede i kjeven. På tunga ved siden av er det blemmer. Han ble rolig når jeg strøk på den . Noen somvet hva dette kan være??? Blir litt bekymra her. Pliiis, noen??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå