Yada Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Jeg har så sinnsykt vondt i halsen. Hatt det i fire dager nå, og begynner å bli lei! Det er vondt å snakke, vondt å svelge, vondt vondt vondt!! Et lite syteinnlegg fra meg..... Meeen. Hvis noen har noen tips å råd om hva jeg skal gjøre for bedring så tusen hjertlig takk skal du ha!
Maren - på overtid Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Hadde selv en sinnsyk halsinfeksjon da jeg var ca 8 uker på vei. Måtte på legevakta, og legen der (og min fastelege senere) sa at det er værre å gå med en infeksjon i kroppen når man er gravid. Pencillin ble kuren. Så mitt råd; oppsøk legen!
Yada Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2008 jeg er ikke gravid da.... bare lusker rundt her inne;)Håper på en graviditet iløpet av året;) Men jeg har ikke noe feber, så har liksom ikke tenkt at det er infeksjon. Men kanksje jeg skal pelle meg til legen imorgen alikevel da?
*Super*Mamman* Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 En pennicillinkur kunne vært tingen for deg ja! Ellers så kan du spise is for å få ned hevelsen i halsen.. God bedring:)
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Uffda... aldri godt det der! Har du vondt når du snakker- slutt å snakk. Det er det eneste som hjelper på stemmebånd og musklene rundt... Er det halsbetennelse- gå til legen. Ellers kan du jo prøve honning, lunkent vann (kok det først), drikk rikelig for å løse opp slim. Halspastiller hvis du er tørr i halsen. Lykke til og god bedring:)
en av hver! Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Uff, samme her. Har en strept. infeksjon. Men tåler ikke penicillin, og ingen av de andre kurene de kunne gi meg pga faren for babyen som bare er 6uker. Så nå putter jeg i meg paracet og har dårlig sammvittighet for det. Er jo så redd for babyen! uff uff, håper det snart går over!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå