manonym Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Tenker da på noe som kanskje er litt bedre enn andre som børsdagsbarnet kan spise? Kanskje litt vel håpefull der men, er vel et tonn med sukker og slikt i alle _gode_ kaker, men verdt å prøve seg;)
Heidi med to gutter + spire Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 ikke noe gode forslag , men sjekk ut kakene på www.dinkake.no. Der er det mange flotte barne kaker av utseende:)
Bea80 & Gullgutten Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 www.detsoteliv.no fikk jeg tips om......grubler på det samme, har 1 års dag i dag, men skal feire på lørdag. Min gutt får gele og sjokoladekake, han digger det. Syns ikke det gjør noe om han får sukker, så lenge det ikke er ofte. Det burde jo vert likt for oss, vi har like lite godt av sukker vi;)
manonym Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2008 Tenkte mer på slike jeg kan lage selv jeg da;)
manonym Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2008 Nja har vel egentlig det. Får hellers bare stå til denne ene dagen da;) Får bare lage de vanlige kakene jeg pleier å lage da=) Alltid suksess med de=)
Bea80 & Gullgutten Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Tips til meg kanskje? hehe Tenkte å lage sjokoladekake, men den jeg pleier å lage er jeg litt lei av, har lyst å prøve noe annet.....som er enkelt å lage...
manonym Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. januar 2008 Pleier å lage en variant av suksesskake (såg den på detsoteliv.no også), en osteiskake og en annen ostekake. Har ikke noe oppskrift her nå desverre, men anbefaler absolutt suksesskake (men ikke bruk meierismør).
Bea80 & Gullgutten Skrevet 31. januar 2008 #8 Skrevet 31. januar 2008 ok, thanks Osteiskake tror jeg jeg har fått oppskrift av svigers på....får se om det er den samme;)
Bea80 & Gullgutten Skrevet 31. januar 2008 #9 Skrevet 31. januar 2008 wow for noen sykt kule kaker da;) Hvordan er det mulig å lage slike kaker, det er jo rene kunstverket;)
*3 prinsesser* Skrevet 31. januar 2008 #10 Skrevet 31. januar 2008 Muffins, boller, sjokoladekake, risboller,fruktsalat,is:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå