Gå til innhold

Tips til gode kaker til 1 års dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da på noe som kanskje er litt bedre enn andre som børsdagsbarnet kan spise?

Kanskje litt vel håpefull der men, er vel et tonn med sukker og slikt i alle _gode_ kaker, men verdt å prøve seg;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke noe gode forslag , men sjekk ut kakene på www.dinkake.no.

Der er det mange flotte barne kaker av utseende:)

Skrevet

www.detsoteliv.no fikk jeg tips om......grubler på det samme, har 1 års dag i dag, men skal feire på lørdag.

Min gutt får gele og sjokoladekake, han digger det. Syns ikke det gjør noe om han får sukker, så lenge det ikke er ofte. Det burde jo vert likt for oss, vi har like lite godt av sukker vi;);)

Skrevet

Tenkte mer på slike jeg kan lage selv jeg da;)

Skrevet

Nja har vel egentlig det. Får hellers bare stå til denne ene dagen da;) Får bare lage de vanlige kakene jeg pleier å lage da=) Alltid suksess med de=)

Skrevet

;) Tips til meg kanskje? hehe

Tenkte å lage sjokoladekake, men den jeg pleier å lage er jeg litt lei av, har lyst å prøve noe annet.....som er enkelt å lage...;)

Skrevet

Pleier å lage en variant av suksesskake (såg den på detsoteliv.no også), en osteiskake og en annen ostekake. Har ikke noe oppskrift her nå desverre, men anbefaler absolutt suksesskake (men ikke bruk meierismør).

Skrevet

ok, thanks

Osteiskake tror jeg jeg har fått oppskrift av svigers på....får se om det er den samme;)

Skrevet

wow for noen sykt kule kaker da;) Hvordan er det mulig å lage slike kaker, det er jo rene kunstverket;)

Skrevet

Muffins, boller, sjokoladekake, risboller,fruktsalat,is:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...