zane Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Fant ingen tråd av de sidene jeg så igjennom om dette, så prøver meg på den.. Hva er riktig og hva er galt?
Prompepute promkjerring Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 mere soving, å ungen blir lat:)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 riktig: kjærlighet og mat og ly galt: urettferdighet og kald oppførsel fra mor og far
AndreVonDrei Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Her er noen eksempler fra andre tråder jeg har lest om GAL oppdragelse i allefall! 1.....og binde fast barnet ditt i stolen til de har spist opp potetene og grønnsakene sine -løst -vel og merke! :-p 2.....gi barnet på 15 mnd 10 -15 flak chips, 3-4 skjokoladebiter og et eller annet gelegodteri, fordi mamma og pappa liker det så godt og vil ikke slutte å spise det hver kveld! 3.....henge seg opp i sjukdom som hun som rimer på tøffetor gjør -dra barnet BRUTALT med i dusjen når ungen har spydd, være redd for en potensiell omgangssyke i ei uke og gjemme alle kosedyrene til barna dine p.g.a. at den potesielle omgangssyka skal gjøre at barna dine spyr utover alle sammen! 4....nekte stesønnen din å komme på besøk til sin far i jula, fordi stemor er redd for at barnet i magen skal bli misdanna hvis hun blir smittet av forkjølelsen hans! Mye rare folk ute og går, altså! Kummelt....
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 Ærlig talt! Er det folk som har sagt det? er det mulig??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå