Gå til innhold

hvordan er matbudskjettet deres i mnd...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvor mange er dere i husstandern.

hvor mye bruker dere på mat og drikke i mnd. og hvor mye koster hverdagsmiddagen hos dere? hvor mye koster helgemiddagene?

og har dere mye eller lite pålegg å velge mellom?

er dere prisbeviiste på alternative varemerker osv???

hva er billig middag for dere og hva er det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm.... At jeg klarer å si er at vi er 2 voksne og en på 11 mnd og vi bruker ca 5000 kr på mat. Dette er da også inkl bleier og vaksepuvler og alt sånt.

Skrevet

2 bleiebarn, 2 hunder og 2 katter pluss to voksne og bruker vel 6500 i mnd.

Da har mannen cøliaki så det koster litt mer enn vanlig mat.

Skrevet

Vi er 2 voksne og 3 barn (2bleieunger), pluss en katt. Bruker ca 1500 i uka ca i gjennomsnitt etter vi starta med å handle 2 ganger ( 1 hovedhandel som gjøres til helg og en midt i uka for å fylle på med ferskvarer)

Vi har alltid mye pålegg, spiser sundt og variert. Har alltid mye frukt og grønt i hus. Regner ike pris på middagene, men skiver handleliste g ut i fra det og ved å regne et ca gjenom snitt så har vi kommet fra til at vi bruker ca 6000kr i mnd på mat, drikke,bleier og hushold.

Men da har vi tilgang til gratis fisk, hvis vi skulle kjøpt all fisken måtte vi nok ha plussa på 1000kr til tror jeg.

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Vi er en storspist mann, meg, datteren vår og en katt..

Vi skal begynne og handle 2 ganger i uken, for vi småhandler mye og det er dyrt...føler jeg han handler brød og grøt mer en noe annet...

Bruker jaffal 1300-1500kr i uken....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...