:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 på tirsdag så skulle jeg spørre læreren om noe. hun er veldig direkte av seg. og kalder en spade for en spade. også fikk jeg helt fnatt når jeg skulle spøre henne. klarte ikke formidle noe av det jeg skulle si. når jeg kom tilbake på plassen min så skalv jeg... (vet ikke hvorfor er jo ikke redd henne eller noe) men nå så kalder hun ikke en spade for en spade lenger. nå har spaden blitt til en blomst. hele uken har alt jeg har gjort/sakt/skrevet vært super bra. og hun snakker til meg med sånn mild stemme som man gjør med barn. (og jeg får 3 i norsk) jeg vet ikke helt hvorfor hun skal sy puter under armene mine. hm.. syns det er litt rart. for hun er så veldig lite hensynsfull på andre omeråder. (som foreksempel når en person til parkeringsplassen hennes så parkerte hun bilen sin bak sån at han ikke kom seg ut. og nå han skulle dra nektet hun og flytte seg på over 1 time, ente med at han tok toget hjem)
FrøkenKnallkul Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Kanskje hun merket at du ble nervøs og tenkte at hun skulle være litt snill med deg Eller så kan det jo være at alt du har gjort hele uken rett og slett har vært superbra!! Ingenting er vel bedre enn det Forøvrig så høres hun ut som litt av et troll... he he...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2008 jeg ser liksom ikke helt for meg at hun gjør noe i "snilhetens navn".. hehe. men det må jo være derfor. for jeg vet at jeg ikke har blitt mye bedre den siste uken.. hehe. rart at litt stress kan forandre så mye ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå